iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: iTunes herkent iPhone niet (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/572-itunes-herkent-iphone-niet.html)

zwartekoffie 26-06-10 18:25

iPhone wordt niet herkend
 
Bij mij hetzelfde probleem, eerder deze week nog via dezelfde iMac firmwareversie 4.0 erop gezet. Iphone gaat wel opladen maar wordt niet herkend in iTunes (dit in tegenstelling tot m'n iPod die wel gewoon op 't scherm verschijnt). Moet ik een oudere versie van iTunes installeren? En zo ja, welke en waar kan ik die vinden?

Xirtam 29-06-10 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Adine (Bericht 411183)
- Ik heb Windows Install Cleanup geinstalleert.
- Ik heb de Bonjour-service, Apple Mobile Device, iTunes verwijdert in het programma.
- Ik heb het programma afgesloten en iTunesSetup.exe uitgevoert.
- Nadat alles geinstalleert was heb ik iTunes gestart ern hij vond mijn Apple iPhone.


Dit werkte behalve datWindows Install Cleanup niet te downloaden is.

Er was nog een Apple programma wat geïnstalleerd was en heb die eerst ook gedeletet.
Alles loopt weer als een zonnetje :D
Thanx!

pcmarket 30-06-10 15:39

Dit is een goede guide voor de uninstall van iTunes
Removing and Reinstalling iTunes, QuickTime, and other software components for Windows XP

pcmarket 30-06-10 15:48

Heeft iemand soortgelijke ervaringen met iTunes 9.2 voor windows 64 bit?
Ik ondervind problemen met het synchroniseren met mijn iPhone 3G - 4.0
Na een tijdje krijg ik foutmeldingen over een time-out van de iphones, error boodschappen over niet bestaande files, itunes werkt niet meer, iTunes kan de iPhone niet herstellen omdat het maken van de reservekopie is mislukt ...
Dit probleem is er ook als ik mijn iPad wil syncen.
Terug gaan naar 9.1.1 is niet mogelijk omdat de library onleesbaar is (gemaakt in 9.2)
Andere USB poorten geven dezelfde error.
Drivers terug installeren evenmin.
Steve ... back to the drawingboard

layziechino 18-07-10 18:35

Ik heb van alles geprobeerd.
Mijn itunes ziet gewoon mijn 3G niet meer.

Als iemand een oplossing heeft laat me aub weten, de stappen die Apple voorschijft heb ik allemaal uitprobeert

acmmutsa 18-07-10 19:55

heb itues account verandert en is geaccepteerd door itunes maar ook mijn telefoon verandert maar geeft tocht telkens de oude gebruikersnaam die ik er niet af krijg weet jij misschien hoe?? anke

Zelda01 20-07-10 10:28

Ik wilde gisteren iPhone upgraden naar 4.0. ruim half uur aan de pc gehangen, maar blijft nu hangen in recovery. pogingen om te herstellen (DFU) mislukken bij controle bij Apple. Tips anyone?

Servicedesk T-mobile:
die is dood mevrouwtje, stuur maar op voor een omruilactie...

Pica 21-08-10 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door layziechino (Bericht 492309)
Ik heb van alles geprobeerd.
Mijn itunes ziet gewoon mijn 3G niet meer.

Als iemand een oplossing heeft laat me aub weten, de stappen die Apple voorschijft heb ik allemaal uitprobeert

Ik heb een iphone 3G met OS 3.0. Na het installeren van de laatste itunes herkent itunes mijn iphone niet meer. Na veel zoeken blijkt er een conflict met de Wi-Fiverbinding op mijn laptop. Wanneer ik de Wi-Fiverbinding uitschakel herkent itunes mijn iphone wel... heeft iemand misschien hiervoor een oplossing???

daanbosch 12-09-10 16:16

hallo, heb een hoop acties gedaan wat ik vond op het forum, herstellen, stoppen en starten, I tunes verwijderen en opnieuw downloaden. maar I tunes blijft zeggen dat apple mobile device services niet is gestart
wat moet ik doen.
want wil mijn iphone synchroniseren met I tunes

jmvdtogt 13-09-10 23:50

hallo,
ik heb een hele tijd geleden andere software op mijn telefoon laten zetten.
ik kon heel veel dingen niet meer downloaden in de appstore omdat hier update voor nodig is. ik heb dus mijn telefoon in itunes geupdate en nu doet hij niet veel meer.
als ik me telefoon aansluit aan de pc staat er onbekende hardware gevonden.
en itunes herkent mijn telefoon ook niet meer. In mijn iphone staat alleen een logotje met itunes dat ik hem moet aankoppelen. Ik ben echt een leek hierin. Ik vroeg me af of iemand mij zou kunnen helpen om mijn iphone weer normaal te kunnen gebruiken.
Ik hoop het weet niet meer wat ik moet doen.
groet joyce

Eloy 03-11-10 14:38

iphone wordt niet herkend in itunes
 
Net nieuwe laptop, met windows 7. Heb er ook opnieuw itunes opgezet en nu herkent die mijn iphone niet meer, laadt hem niet eens op. Hoe kan ik dit oplossen. Bij apparaatbeheer staat een geel driehoekje bij apple mobile usb devicer.

cubesten 04-11-10 03:32

start -> services -> mobiel apple apparaat...... uit en aanzetten werkt bij mij als hij niet gevonden wordt.


@eloy, ik zou je software en drivers eens opnieuw installeren. En probeer eens een andere usb poort, zonder hub oid.

iPeppel 14-01-11 09:25

Ook mijn iTunes herkent mn iPhone niet meer. Van alles geprobeerd. Lees dat de oplossing is de volgende programma's te verwijderen:

iTunes
QuickTime
Apple Software Update
Apple Mobile Device Support
Bonjour
Apple Application Support (iTunes 9 or later)


Alleen gaat het hier om zakelijk gebruik en is onder start-configuratiescherm-softeware de software geblokkeerd (alleen voor admin dus). Geen zin in een zeur-icter aan mn bureau. Is er een andere manier om in Windows bovenstaande programma's te verwijderen?

Het lijkt wat te worden.

Op de balk onderin op een programma geklikt met de rechtermuisknop en gezegd dat ik het wil verwijderen. Via die manier kwam ik bij het overzicht van alle software terecht en kon ik al die Apple software verwijderen. iTunes opnieuw geinstalleerd, herkent mn iPhone nu gelukkig wel. iTunes is nu natuurlijk leeg dus alles wordt van mn iphone nu naar iTunes gezet. Dat zal wel meer dan een uur duren zo te zien.

Oplossing is dus dat al deze programma's eraf moeten:
iTunes
QuickTime
Apple Software Update
Apple Mobile Device Support
Bonjour
Apple Application Support (iTunes 9 or later)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:18.