//

Album covers

Album covers discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. ik heb een vraag, als je in iTunes op een album klikt, en dan op album illustraties ophalen klikt, kost dit dan geld? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-04-10, 18:38
beolatin beolatin is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: -
Berichten: 36
Question Album covers

Hallo allemaal.
ik heb een vraag, als je in iTunes op een album klikt, en dan op album illustraties ophalen klikt, kost dit dan geld?
want ik heb bijna alleen maar "geen" album covers nummers, en vind ik wel zo leuk mét cover, dus zodoende mijn vraag, hoop dat iemand me verder helpen kan!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-04-10, 11:23
Vissers Vissers is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar Vissers
Standaard

nee dit kost geen geld, ze worden gewoon in de itunesstore gezocht. mocht hij hem niet kunnen vinden, komt dit meestal omdat er iets in de artiest/album/nummer naam niet klopt. dan kan je dit veranderen of zelf het hoesje op internet googlen en er dan bij ilustraties inplaatsen

gr vissers
  #3  
Oud 08-04-10, 14:40
beolatin beolatin is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: -
Berichten: 36
Standaard

Okeey weer wat geleerd haha hey dankjewel Voor je hulp ja dat is ook het geval, dat het album onbekend is enzo maar dat kan je dus ook veranderen via iTunes?
  #4  
Oud 08-04-10, 14:45
Vissers Vissers is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar Vissers
Standaard

wat ik altijd doe en bij mij het beste werkt (misschien zijn er makkelijkere manieren) is het album openen in itunes, dan alles selecteren (ctrl A) dan rechtermuis klik "info tonen" dan een waarschuwingsscherm wegklikken of je dat wel echt wilt.

dan kan je de album naam en artiest en al het andere aanpassen, pas wel op met het invullen van nummer gegevens want je bewerkt het hele album in 1 keer dus als je dat doet heten alle nummers dadelijk het zelfde

gewoon een slecht album kiezen (of een reserve copy maken) en uitproberen hoe alles werkt, zo heb ik het ook geleerd. als het dan mis gaat maakt het niet zo veel uit, doe je hem opnieuw oploaden en probeer je het nog eens

suc6
  #5  
Oud 09-04-10, 15:30
beolatin beolatin is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: -
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vissers Bekijk bericht
wat ik altijd doe en bij mij het beste werkt (misschien zijn er makkelijkere manieren) is het album openen in itunes, dan alles selecteren (ctrl A) dan rechtermuis klik "info tonen" dan een waarschuwingsscherm wegklikken of je dat wel echt wilt.

dan kan je de album naam en artiest en al het andere aanpassen, pas wel op met het invullen van nummer gegevens want je bewerkt het hele album in 1 keer dus als je dat doet heten alle nummers dadelijk het zelfde

gewoon een slecht album kiezen (of een reserve copy maken) en uitproberen hoe alles werkt, zo heb ik het ook geleerd. als het dan mis gaat maakt het niet zo veel uit, doe je hem opnieuw oploaden en probeer je het nog eens

suc6
Hey!
Dankjewel voor de tip!
Gaat hem meteen even uitproberen, laat wel even weten of het me gelukt is, haha, nogmaals thanks
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Album covers niet te zien metalmakker Muziek, foto & video 0 13-08-10 00:24
Album Covers Apart Rotje333 iPhone algemeen 2 10-01-10 23:51
Muziek: niet alle album covers niet in iphone erwindelange Muziek, foto & video 3 25-10-08 22:54
Muziek: Iphone herkend de helft van mijn album covers niet mikeness Muziek, foto & video 8 22-08-08 22:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:12.