Apps synchronisatie flipt? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hiii Heb iphone 3GS 3.1.3 JB met spirit. En alles werkt prima behalve als ik beatmaker of andere applicaties wil installeren zoals fifa10, tomtom, .. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps synchronisatie flipt?
Hiii
Heb iphone 3GS 3.1.3 JB met spirit. En alles werkt prima behalve als ik beatmaker of andere applicaties wil installeren zoals fifa10, tomtom, .. Op itunes worden ze gedetecteerd, krijg ik men schermen te zien zoals ze moeten zijn op de iphone zelf, hij installeert alles en dat duurt dan ook ff, maar als ik dan iphone opstart, zie ik nergens wat van de net geinstalleerde apps staan? Wat me wel opvalt is dat de apps die ik net installeer dat die gezien worden als "overige" ipv "programma's". De geinstalleerde bestanden zijn .ipa & dus rechtstreeks invoerbaar in Itunes Iemand al ervaring mee ? Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door _RobD; 03-05-10 om 23:51. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe ben je aan die IPA's gekomen?
|
|||
|
|||
Gekregen v vriendin maar snap niet goed wat dit ertoe doet?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Illegaal verkregen apps worden hier niet ondersteund!
|
|||
|
|||
heb een soort gelijk probleem
heb .ipa demo programma's gedownload, ik zie ze keurig hierboven alleen als ik ga synchroniseren dan krijg ik de melding van digitale handtekening niet ondersteund en installeerd hij de demo's niet. |
|
||||
|
||||
Deze topic gaat nu op slot omdat we hier geen hulp verlenen aan illegaal verkregen software.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
email flipt | Sebab | iPhone algemeen | 0 | 06-08-10 15:20 |
Windows: Apps synchronisatie probleem | Jency | Desktop-applicaties | 1 | 12-07-10 10:30 |
Apps synchronisatie | Jelle Ages | iTunes | 1 | 06-11-08 18:52 |
|
|