Agenda's verwijderen uit iPhone 3Gs discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb echt het forum doorzocht om mijn probleem op te lossen maar ik heb geen oplossing kunnen vinden. Ik heb in mijn iPhone inmiddels ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda's verwijderen uit iPhone 3Gs
Ik heb echt het forum doorzocht om mijn probleem op te lossen maar ik heb geen oplossing kunnen vinden.
Ik heb in mijn iPhone inmiddels 3 agenda's staan. Ik synchroniseer met een Windows XP machine in Outlook (via iTunes). Ik wil echt maar 1 agenda hebben. Ik weet niet hoe die andere agenda's er in gekomen zijn. Als ik in iTunes kijk staat er alle agenda's syncen of je kan kiezen uit een van de drie. Wat ik ook probeer (alle agenda's of er maar 1 aanvinken) iTunes gaat synchroniseren en maakt er automatisch alle agenda's van. Mijn vraag is dus hoe kan ik in mijn iPhone agenda's verwijderen (desnoods allemaal zodat ik opnieuw kan beginnen). Ik heb ook al de optie van inhoud en instellingen in mijn iPhone geprobeerd. Dat was helemaal geen succes omdat mijn iPhone na 4 uur vast bleef staan en ik heb een restore moeten doen. Kan iemand mij helpen, alvast bedankt Laatst gewijzigd door jwh; 07-05-10 om 11:34. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iPhone maakt na syncen meerdere agenda's aan
Herkenbaar probleem!
Mijn 3Gs doet hetzelfde. In Vista met Outlook 2007 heb ik toch echt maar één agenda, maar na het synchroniseren heb ik er ineens vier. Ook ik heb in iTunes de te syncen agenda aangevinkt zonder succes. Ook heb ik eerst alle agenda's verwijderd en toen opnieuw gesynct. Zonder succes, want ik blijf vier agenda's houden. Zie afbeelding! Naast mijn Outlook agenda sync ik ook een MS Exchange agenda, maar dat gaat zonder problemen. Ik heb dit forum uitgebreid doorgespit en vond geen oplossingen. |
Labels |
agenda outlook, agendaprobleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen verjaardagen uit agenda verwijderen | Dvde | iPhone algemeen | 7 | 02-01-14 12:55 |
Agenda verwijderen. | Erik Schurer | iTunes | 2 | 08-06-11 19:39 |
Agenda items na 1,5 maand veerdwenen uit 3gs | joukekruijer | iPhone algemeen | 1 | 21-11-10 16:32 |
Agenda van iPhone 4 verwijderen | ravaoo | iPhone algemeen | 0 | 04-10-10 14:23 |
iphone 3gs contacten,agenda en mailinstellingen weg uit menu | martijndk1983 | iPhone algemeen | 0 | 20-08-10 00:24 |
|
|