podcasts van iphone naar itunes syncen?? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb rechtstreeks op mijn iphone verschillende podcasts gedownload. hoe krijg ik deze nu op itunes?? en kan dat uberhaupt? vind hierover niks op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik heb rechtstreeks op mijn iphone verschillende podcasts gedownload. hoe krijg ik deze nu op itunes?? en kan dat uberhaupt? vind hierover niks op het forum. ( wel over problemen in de omgekeerde richting ) alvast bedankt. Mark |
|
|
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Titel van Podcasts en muziektracks of iTunes slechts gedeeltelijk zichtbaar | M1ch3l | iTunes | 0 | 15-03-10 16:35 |
Contacten syncen van iphone naar sim kaart ? | Data | iTunes | 0 | 24-07-09 18:44 |
Hoe podcasts van Itunes naar Iphone te krijgen. | Ajax | Archief | 3 | 15-12-08 22:36 |
Kun je syncen naar Itunes met een hacked iPhone? | tychop | Unlock [archief] | 5 | 12-12-07 14:24 |
|
|