Probleem met registreren 4.0 iTunes dringend hulp nodig! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een beta van de 4.0 op mijn iPod Touch 2G 8GB gezet, maar hij start op in restore en apple zegt dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met registreren 4.0 iTunes dringend hulp nodig!
Ik heb een beta van de 4.0 op mijn iPod Touch 2G 8GB gezet, maar hij start op in restore en apple zegt dat ik mijn firmware moet registreren?!
Weet iemand hoe je downgrade naar 3.1.3.(dat lukt mij niet omdat apple zegt dat dit divice onderdeel is van het devloper programm) of een 4.0 die wel werkt??? Mvg. JJthefamous
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
prutser.. eerst research doen UUID moet geregistreerd worden door een dev of ff wachten tot 21 juni '10
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor iOS4 GM heb je helemaal geen geregistreerd UDID nodig. http://www.iphoneclub.nl/75583/golde...a-beschikbaar/ Laatst gewijzigd door Bomans; 14-06-10 om 10:26. |
|
||||
|
||||
En ik stel voor dat sebastiaanwagenaar voortaan als "prutser" door het leven moet op dit forum vanwege zijn vriendelijk manier van fout antwoorden. :-P Hij kan beter een ander account aanmaken na deze actie, want ik vergeet die naam niet meer. :-P
|
|
|||
|
|||
hahaha ok ok, kben slecht geinformeerd >.< Sorry heren (A)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
hmm, had een mooie tutorial geschreven.. Maar de linkjes mochten niet (beta SW). Jammer dat nu wel gelijk ALLES is weggehaald....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Dringend hulp nodig, iPhone komt niet uit mislukte jailbreak! | ilse93 | Jailbreak | 1 | 26-02-11 18:48 |
Iphone 3G geen geluid (DRINGEND HULP NODIG) | raykar | iPhone algemeen | 0 | 06-10-10 01:08 |
iPod touch: Jailbreak dringend hulp nodig... | iDontKnow | Jailbreak | 0 | 17-07-10 14:48 |
Dringend hulp nodig | DennisV1984 | Archief | 11 | 16-02-09 20:25 |
|
|