iPhone gebricked na softwareupdate in itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag heb ik geprobeerd mijn iphone te updaten via itunes. Tijdens de installatie heb ik een foutmelding gekregen en deze ook automatisch doorgestuurd naar apple. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone gebricked na softwareupdate in itunes
Vandaag heb ik geprobeerd mijn iphone te updaten via itunes. Tijdens de installatie heb ik een foutmelding gekregen en deze ook automatisch doorgestuurd naar apple. Nu start mijn iphone met geen enkele mogelijkheid meer op. Ik heb ook de 'DFU mode' geprobeerd, maar dit werkt niet.
Mijn iphone is niet gejailbraiked of iets dergelijks. Valt dit gewoon onder de garantie van apple? Zo nee, kunnen ze dit tegen kosten repareren? Of is er nog een andere mogelijkheid. In itunes heb ik een volledige back-up van mijn iphone. Kan ik ook mijn contact gegevens op een of andere manier uitlezen? Zijn veel telefoonnummers die ik eigenlijk nodig heb. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Al geprobeerd om opnieuw software update te doen in iTunes?
|
|
|||
|
|||
Denk dat dat niet mogelijk is, de iphone wordt namelijk niet meer gevonden als ik hem aansluit op de PC. Of is dat wel mogelijk?
|
|
|||
|
|||
Dat had ik al geprobeerd, maar dat werkt helaas niet.
|
|
||||
|
||||
Ik raad je aan om even te googlen voor jezelf, want ik weet je precieze omstandigheden niet(pc herkent hem wel als camera of niet e.d.) Hopelijk weten andere mensen er meer van.
|
|
|||
|
|||
Ben vandaag even bij de leverancier geweest. Deze hebben hem naar apple opgestuurd. Ze gaven mij aan dat als hij hem helemaal niet in itunes vindt of op de computer detecteert, het waarschijnlijk geen software brick is. Ze verwachten dat het een hardware probleem is.
Nu maar even afwachten |
|
||||
|
||||
Ok mooi Hoop dat je snel een nieuwe opgestuurd krijgt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bugs in softwareupdate 3.0 | bluevoice | iPhone algemeen | 15 | 20-06-09 20:11 |
Crash na softwareupdate | drompie | Archief | 2 | 12-01-09 12:53 |
Iphone gebricked na update van 1.1.4. naar 2.0.2. | bosskov | Archief | 1 | 24-12-08 00:21 |
Iphone gebricked met quickpwn, itunes herkent niks | warchaser | iTunes | 5 | 05-10-08 21:48 |
smsje over softwareupdate | Nikooos | Odido (T-Mobile) | 3 | 17-09-08 18:37 |
|
|