iPhone gebricked na softwareupdate in itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag heb ik geprobeerd mijn iphone te updaten via itunes . Tijdens de installatie heb ik een foutmelding gekregen en deze ook automatisch doorgestuurd naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag heb ik geprobeerd mijn iphone te updaten via itunes. Tijdens de installatie heb ik een foutmelding gekregen en deze ook automatisch doorgestuurd naar apple. Nu start mijn iphone met geen enkele mogelijkheid meer op. Ik heb ook de 'DFU mode' geprobeerd, maar dit werkt niet.
Mijn iphone is niet gejailbraiked of iets dergelijks. Valt dit gewoon onder de garantie van apple? Zo nee, kunnen ze dit tegen kosten repareren? Of is er nog een andere mogelijkheid. In itunes heb ik een volledige back-up van mijn iphone. Kan ik ook mijn contact gegevens op een of andere manier uitlezen? Zijn veel telefoonnummers die ik eigenlijk nodig heb. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Denk dat dat niet mogelijk is, de iphone wordt namelijk niet meer gevonden als ik hem aansluit op de PC. Of is dat wel mogelijk?
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dat had ik al geprobeerd, maar dat werkt helaas niet.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik raad je aan om even te googlen voor jezelf, want ik weet je precieze omstandigheden niet(pc herkent hem wel als camera of niet e.d.) Hopelijk weten andere mensen er meer van.
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ok mooi
![]() ![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bugs in softwareupdate 3.0 | bluevoice | iPhone algemeen | 15 | 20 June 2009 19:11 |
Crash na softwareupdate | drompie | Archief | 2 | 12 January 2009 11:53 |
Iphone gebricked na update van 1.1.4. naar 2.0.2. | bosskov | Archief | 1 | 23 December 2008 23:21 |
Iphone gebricked met quickpwn, itunes herkent niks | warchaser | iTunes | 5 | 5 October 2008 20:48 |
smsje over softwareupdate | Nikooos | T-Mobile | 3 | 17 September 2008 17:37 |
|
|