outlook discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb opnieuw een Iphone, maar mijn vraag is, zoals vroeger maar ik hoop dat er ondertussen reeds up dates zijn; kan je je mails die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
outlook
Heb opnieuw een Iphone, maar mijn vraag is, zoals vroeger maar ik hoop dat er ondertussen reeds up dates zijn; kan je je mails die reeds in outlook staan (onder pop3) toch naar de i phone krijgen, of lukt dit nog steeds niet.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Google calender taken zien met Iphone
Sinds een paar dagen heeft Google calander taken toegevoegd aan haar kalender. Lekker makkelijk omdat ik dan maar op 1 plek mijn taken kan bijhouden. Weg met Outlook.
Maar zowel met de standaard app van Google als de app CalanGoo kan ik de taken op de Iphon niet zien. Wie oh wie heeft de juist app die dit welk kan? Alvast bedankt! Nu bijna 1 maand verder heeft nog niemand een oplossing. Jammer! Laatst gewijzigd door hebbedingetje; 29-06-10 om 11:45. |
|
|||
|
|||
Nu bijna 1 maand verder heeft nog niemand een oplossing. Jammer!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen 'Outlook' aanvinken om te laten synchroniseren in Outlook. | miguellio | iTunes | 11 | 02-02-11 21:36 |
Windows: taken outlook | stéphanie21 | Desktop-applicaties | 3 | 28-08-10 14:34 |
Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP! | Puddinkie26 | iTunes | 1 | 04-06-10 10:29 |
wijziging outlook express naar microsoft outlook 2007 | FIST2000 | iTunes | 0 | 11-03-10 23:42 |
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express | gillio04 | iPhone algemeen | 8 | 28-04-08 12:33 |
|
|