steeds itunes error bij 9.2 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey, Ik krijg steeds een error als ik bepaalde nummers op mijn iphone wil zetten of bepaalde programmas. Dus ik kan me iphone niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
steeds itunes error bij 9.2
Heey,
Ik krijg steeds een error als ik bepaalde nummers op mijn iphone wil zetten of bepaalde programmas. Dus ik kan me iphone niet meer synchroniseren. Ik heb er al Ios 4.0 GM op gezet kan ik nu gewoon mijn itunes downgraden?? Of wil dit niet meer? M.V.G J.Veninga |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
volgends mij kan dit niet zomaar. 9.2 heeft als het goed is bij het inladen je library aangepast naar de indeling van 9.2 als je een redelijk recent backup heb van je music folder van toen je itunes 9.1 had kun je gewoon 9.1 downloaden instalerne en dan die music folder backup terug zetten.
je kunt het altijd testen of het goed gaat. maark backup van gebruiker/music map. uninstal 9.2 instal 9.1 kijken of die werkt. werkt het niet helaas. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes vraagt steeds om machtiging bij synchronisatie | iphoneremon | iTunes | 42 | 15-07-16 17:08 |
Ik krijg bij Itunes error: -9808 | Ip0d | iTunes | 1 | 28-03-11 20:15 |
Mac OS X: iPhone verschijnt steeds in iTunes bij het opladen | aaifoon | iTunes | 4 | 02-11-08 11:03 |
|
|