iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Foutmelding iOS4 synchroniseren met Exchange 2003 (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/62112-foutmelding-ios4-synchroniseren-exchange-2003-a.html)

thijnjacobs 22-06-10 10:25

Heb de accountgegevens verwijderd en opnieuw ingevoerd. Maakt geen verschil.
Overigens kan ik ook geen verbinding krijgen met de exchange server van mijn bedrijf. En die zou geen last van de drukte moeten hebben...

blond 22-06-10 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dwdijkstra (Bericht 470324)
Dat kan inderdaad nooit kwaad is mijn ervaring, maar of het helpt?

Nee maakt niks uit! Net opnieuw gedaan nog steeds zelfde problemen!

Maradona10 22-06-10 10:38

Mijn contacten en e-mail werkt ook niet via Gmail exchange, kalender wel.

thijnjacobs 22-06-10 10:59

Zie: https://forum.iculture.nl/f28/i...gmail-bug.html

w.d 22-06-10 11:40

Ik krijg ook mijn contacten niet gesynchroniseerd... Iemand een tip?

Michel15 22-06-10 11:52

Ik laat nu ook de mail niet meer via exchange lopen (alleen nog de agenda en de contacten), ik kon helemaal geen mail meer verzenden, berichten werden niet geladen.

Via google mail als account gaat ook een stuk sneller dan vroeger heb ik het idee

kronk 22-06-10 12:00

Hebben jullie contacts in die lijst staan als je google mail instelt? Bij mij staat er alleen maar mail,calendars en notes.

blond 22-06-10 12:01

On a Google support forum, a Google employee called ‘MrEvan’ confirmed the problem’s existence in the late afternoon, and promised a a fix within the hour. He did not disclose the cause of the problem.

Het is gewoon weer ouderwets wachten ...

"R" 22-06-10 12:04

even draadjes samengevoegd

Rich E. 22-06-10 15:01

Bij mij zijn de contacten inmiddels weer gesynchroniseerd en de agenda is bezig. Zonder dat ik iets heb gedaan overigens. Dus voor iedereen met problemen zou ik zeggen, even afwachten.

Operafreak 22-06-10 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kronk (Bericht 470640)
Hebben jullie contacts in die lijst staan als je google mail instelt? Bij mij staat er alleen maar mail,calendars en notes.

Contacts synchro moet je instellen via iTunes.. ff koppeling maken met gmail-account en klaar...

vgusdorf 22-06-10 20:26

Bij mij doet alles het weer, was inderdaad een kwestie van geduld.

dwdijkstra 22-06-10 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak (Bericht 471121)
Contacts synchro moet je instellen via iTunes.. ff koppeling maken met gmail-account en klaar...

Operafreak heeft gelijk. Dit was ook de reden dat ik geen contacten meer had. In iTunes stond in het tabblad 'Info' (een van de tabbladen die je ziet als je op je iPhone klikt) de synchronisatie van Contacten standaard op Outlook. Dit even veranderen in Google Contacts en op akkoord klikken en de contacten zijn er weer.

Bij de agenda blijft het sync-probleem bestaan. Ik zie slechts mijn primaire agenda en niet de andere agenda's. Overigens moet je deze synchronisatie instellen via https://m.google.com/sync (via je iPhone). Zo kun je maximaal 25 agenda's synchroniseren. Zet Google wel even op de Engelse taal via Instellingen op de webpage, anders kom je er niet in.

dwdijkstra 22-06-10 23:10

Ook de agenda's zijn weer in beeld. De syncpagina van Google werkt weer veel sneller, waardoor ik de indruk krijg dat Google de problemen onder controle heeft.

Na een volledige dag zonder al mijn vertrouwde gegevens heb ik alles gelukkig weer op orde!

Who's next?

thijnjacobs 23-06-10 08:40

Bij mij werkt sinds gisteravond 20.00 uur ook weer alles naar behoren... Moest overigens wel eerst even het account verwijderen en opnieuw toevoegen...

JanJozef 23-06-10 17:14

De meeste hebben het probleem (of gehad) met exchange van Gmail. Ik heb het met de exchangeserver van het bedrijf. Tot op heden krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding. Probleem is opgetreden na update naar iOS4. Andere telefoons kunnen wel synchroniseren met MS Exchange.

Iemand een oplossing?

thijnjacobs 24-06-10 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JanJozef (Bericht 473571)
De meeste hebben het probleem (of gehad) met exchange van Gmail. Ik heb het met de exchangeserver van het bedrijf. Tot op heden krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding. Probleem is opgetreden na update naar iOS4. Andere telefoons kunnen wel synchroniseren met MS Exchange.

Iemand een oplossing?

Welke versie van Exchange wordt er op je werk gebruikt?

jdungen 24-06-10 10:09

Heb het zelfde probleem, na upgrade werkt sync met exchange niet meer.

Versie Exchange = 2010 Rollup 4.

Iphone = 3GS met OS 4

JanJozef 24-06-10 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thijnjacobs (Bericht 474399)
Welke versie van Exchange wordt er op je werk gebruikt?

Op het werk hebben we Exchange server 2003
De Iphone is 3GS met iOS4

Rcfred 24-06-10 12:08

Het lukt me niet om een 2e Exchange account aan te maken, de 1e werkte al voor de update nu is het mogelijk om een 2e aan te maken maar?????????

Wie kan me helpen!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:42.