3002 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben je inmiddels thuis of..?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ben je inmiddels thuis of..?
|
|
|
||||
|
||||
Net.
Maar ik bedenk met net, Je hebt echt wel die laatste versie nodig van redsn0w aangezien die ook hacktivate ivm je unlock. Echt vreemd dat het niet werkt. |
|
||||
|
||||
Dus de redsn0w ...-3?
|
|
||||
|
||||
Ja, die heb je nodig.
|
|
||||
|
||||
Shit man, ik open steeds ...-2. Ik ga nu -3 proberen. HUH!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
En toen deed ..-3 het ook niet..
|
|
||||
|
||||
iPhone1,2_4.0_8A293_Restore.ipsw in combinatie met redsn0w 0.9.5b5-3 werkt niet..
|
|
||||
|
||||
Maar selecteert hij de firmware of is dat juist wat hij niet wil?
Want de buildnummers van de final en de GM zijn net dezelfde: 8A293 Het scheelt enkel in aantal MB de GM is 306,5MB en de final: 306,3 MB Let daar goed op dat je de juiste neemt voor redsnow (GM dus). |
|
||||
|
||||
iPhone1,2_4.0_8A293_Restore.ipsw (de GM) is 292,3 MB.
|
|
||||
|
||||
Dan zit je verkeerd ... En dat is je probleem dus.
|
|
||||
|
||||
Kan je een link geven van de GM die ik moet hebben? Ik heb dus idd de verkeerde.. ! Voor de iPhone 3G he!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Sorry, maar links naar die firmware (beta) mag ik niet geven ivm NDA van Apple.
edit: Wat nog vreemder is, is dat over de GM 292,3MB is ... Je bent zeker dat het een .ipsw bestand is en niet een .dmg (die je nog moet uitpakken dus)? Laatst gewijzigd door Bomans; 22-06-10 om 19:05. |
|
||||
|
||||
Zeg dan waar die staat.
|
|
||||
|
||||
Ik zie dus alleen van 292,3 MB... zelfs op torrentsites zijn ze die grootte.. nu helemaal van de kaart.
|
|
||||
|
||||
Ik heb het op een andere Mac geprobeerd en eindelijk gelukt! Pfoe... Dankjewel Bomans!
|
|
||||
|
||||
Eindelijk ;-)
|
|
|||
|
|||
waar kan ik de juiste IPSW vinden?
want ik ben met deze: How to Unlock iPhone 3G/3GS with iOS 4 using ultrasn0w 0.9.3 without Wi-Fi with Cyder [Guide] | Apple | ithinkdifferent Unlock bezig (waarbij geen Wi-Fi nodig is, omdat ik geen Wi-Fi heb) maar eerst moet ik em jailbreaken met redsnow, en gaven ze een download link naar de IPSW, die dus 292MB is, waarbij ik dus de 3002 error krijg. dus neem ik aan dat ik een andere moet hebben? Ik weet niet welke, en ik ben bang dat ik een verkeerde download waardoor ik dus mn mobiel niet meer kan gebruiken doordat ik dan niet kan unlocken... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4: 4.0 naar 4.01 error 3002 | renedis | Jailbreak | 1 | 07-09-10 14:59 |
|
|