2de pc met Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. ik ben aan het verhuizen en heb mijn eigen pc opgeslagen. Nu heb ik op een andere pc itunes geinstalleerd zodat ik wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2de pc met Itunes
Hallo allemaal.
ik ben aan het verhuizen en heb mijn eigen pc opgeslagen. Nu heb ik op een andere pc itunes geinstalleerd zodat ik wel nieuwe muziek erop kan zetten. Nu wil ik hem synchen en dan meldt itunes dat ie al mijn programma's gaat wissen. Daar zeg ik nee op, maar ondertussen is wel mijn muziek eraf en krijg ik de muziek in mijn bibliotheek niet op mijn iphone. Heeft iemand suggesties? En bestaat er een app waarmee ik snel muziek erop kan zetten zonder itunes (mag Cydia, want heb jailbreak) Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: Je moet ook je iTunes / Appstore account aan de nieuwe iTunes koppelen en iTunes toestemming geven met deze iPhone/iPod te syncen... Laatst gewijzigd door dododedodonl; 30-06-10 om 17:04. Reden: toevoeging |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2de hands Iphone koppelen aan itunes | Jethro | iTunes | 3 | 04-02-11 20:30 |
2de google agenda | 24uur | iPhone algemeen | 6 | 10-12-10 13:22 |
2de Levering iPhone's | saaiko | Orange | 264 | 25-08-10 11:21 |
2de hands Iphones | rayko87 | iPhone algemeen | 1 | 07-08-10 17:53 |
NOOB-vraagje. 2de Iphone op 1 Itunes. | suby555 | iTunes | 1 | 24-11-08 00:34 |
|
|