1.1.3 & 2 pc's met itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier en daar vond ik wel wat topics die in de buurt komen maar echt een duidelijk antwoord heb ik nog niet: Ik heb thuis ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1.1.3 & 2 pc's met itunes
Hier en daar vond ik wel wat topics die in de buurt komen maar echt een duidelijk antwoord heb ik nog niet:
Ik heb thuis m'n muziek met itunes op 1 PC, op m'n werk heb ik net wat video's gedownload die ik via itunes erbij wil zetten op m'n iphone. Nu krijg ik de melding dat een andere itunes database reeds actief is waardoor ik alleen kan annuleren of alles wissen. Is hiervoor al een oplossing? (buiten Swaptunes want die wil niet installeren op 1.1.3.) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde "Probleem".
Je kan met de firmware 1.1.3 en iTunes 7.6 de ipod "Handmatig" van muziek voorzien. Ik heb laatst geswitched, waarna ik alle muziek er opnieuw op moest zetten (op zich geen drama) alleen als ik nu de iPhone aan een andere pc hang dan staat hij daar nog "Automatisch", en als ik wil syncen wil hij weer alle muziek er af gooien. Best suf dat dat met de iPhone niet kan, met mijn touch was het geen probleem om vanaf 2 bronnen muziek er op te slepen... Nouja, voorlopig sync ik nog wel even alleen met mijn laptop... Handig is anders |
|
|||
|
|||
we zijn de enige denk ik
Ik las wel ergens een oplossing om van je eerste PC een bepaald xml bestand te kopieren en op de andere PC te zetten maar vind dat niet echt een elegante oplossing.. |
|
||||
|
||||
Heb dit ook met 1.1.2 en itunes 7.5 overgends..
|
|
|||
|
|||
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, maar heb elders op dit forum iets gelezen over een kleine app die je op je iPhone kan zetten zodat je 2 pc's kan "linken" aan je iPhone. Moet je wel elke keer heen en weer switchen op je iPhone...
Als ik de naam van de app tegenkom, zal ik het zeker hier vermelden... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
YES! Die bedoel ik! Maar goed dat er nog oplettende Mod's hier op het forum zitten.
Thnx psychonikeo! |
|
|||
|
|||
Swaptunes is niet echt bepaald handig...... ben daar snel mee opgehouden. kleven meer nadelen dan voordelen aan. Is puur mijn mening hoor
|
|||
|
|||
Ik heb ook dat probleem heb ook 1.1.3
Dus als iemand een oplossing heeft ik lees het graag |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hmm ik hoop dat hiervoor wel een andere oplossing is. Ik werk zelf met mijn PC en mijn laptop. Beide heb ik muziek opstaan en beide voorzien van Itunes. Het zou mooi zijn als je van allebei de apparaten kan linken naar je phone. Ik heb op mijn laptop namelijk een andere muziek collectie als op mijn pc
|
|
|||
|
|||
een "quick and dirty" oplossing is om de firefly mediaserver teinstalleren op je iphone... dan kan je gewoon streamen naar itunes via Wi-Fi!
|
|
||||
|
||||
Iemand ervaring met Swaplibrary?, wordt in een andere threat als oplossing geboden.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes met legale apps & muziek synchroniseert niet volledig | MacAms | iTunes | 0 | 30-05-10 16:56 |
Mac OS X: Iphone syncen met 2 itunes ( Win & Mac ) | Stephan0501 | iTunes | 5 | 05-02-10 20:03 |
iPhone 3G(S) draadloos met macbook & itunes verbinden en werken | arashrsf | iTunes | 4 | 12-12-09 11:17 |
Windows: Problemen met Itunes & programma's | mstyle66 | iTunes | 2 | 29-03-09 19:03 |
Windows: Tag & Rename combineren met Itunes | tyopke | iTunes | 0 | 07-05-08 10:49 |
|
|