2 agenda's beheren met outlook discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, vraagje: Ik gebruik outlook 2007 voor mijn werk agenda, die wordt gesynchroniseerd door google synch. Hiervan heb ik op mijn iphone een link ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2 agenda's beheren met outlook
Hallo iedereen,
vraagje: Ik gebruik outlook 2007 voor mijn werk agenda, die wordt gesynchroniseerd door google synch. Hiervan heb ik op mijn iphone een link gemaakt zodat ik gelijk ons gmail agenda kom. Dit werkt prima. Ik gebruik alleen mijn echte agenda van mijn Iphone als prive agenda. Die staat helemaal vol maar ik kan die niet meer synchroniseren met outlook want dan komen al mijn prive afspraken via google synch bij al mijn collega's terecht. Mijn vraag is dus of ik een 2de agenda kan aanmaken in outlook die ik kan synchroniseren met mijn agenda op mijn iphone zonder dat die wordt gesynchroniseerd met google sync. Ik zet al mijn priveafspraken in mijn iphone en wil in outlook een soort back-up telkens kunnen maken. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
probleem met Outlook agenda | haneli | iTunes | 0 | 26-04-09 02:01 |
iphone agenda synchro met outlook | itnotf68 | iTunes | 2 | 21-06-08 00:54 |
Windows: Repliceren agenda met Outlook | Ewout Pijpker | Desktop-applicaties | 7 | 08-01-08 22:48 |
Problemen met Outlook agenda syncen | luca333 | Archief | 1 | 26-12-07 13:24 |
|
|