Iphone synct niet meer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 1e generatie, unlocked en gejailbreaked draaiend op software 3.1.3. OP de een of andere manier synct hij niet meer met I-tunes. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone synct niet meer
Ik heb een iphone 1e generatie, unlocked en gejailbreaked draaiend op software 3.1.3.
OP de een of andere manier synct hij niet meer met I-tunes. Hij geeft geen foutmelding aan en doet alsof hij synct (heel kort) maar geeft deze bijgevoegde bestanden (foto's en muziek) vervolgens niet weer op de iphone. Hij heeft het wel altijd gedaan. Wie o wie weet wat er aan de hand is? ThnX! PS Iemand nog een tip qua nieuwe Iphone? Moet ik voor de Iphone 4 gaan of werkt de 3Gs beter? Vind T-mobile slechte aanbieder, losse telefoon? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
i-tunes, jailbreak 3.1.3, synchronisatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone synct niet meer met 8.1 (Foutmelding) | Arne.s7 | Archief | 1 | 15-03-09 22:14 |
Iphone synct niet meer met 8,1 | AndyMan8 | Archief | 6 | 15-03-09 01:21 |
1.1.4 Synct niet meer met Agenda Outlook | laurensvos | iTunes | 0 | 12-02-09 17:15 |
Address Book synct niet meer | Dwevbob | iTunes | 2 | 24-03-08 13:16 |
Adresboek synct niet meer | madmark | iPhone algemeen | 2 | 29-01-08 01:34 |
|
|