Itunes i.c.m. Tom Tom en Navigon (schrijfruimte) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb eerst even gezocht in het forum, maar kon niet een concreet antwoord vinden... Heel erg leuk dat iTunes een kopie bewaard van alle apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes i.c.m. Tom Tom en Navigon (schrijfruimte)
Heb eerst even gezocht in het forum, maar kon niet een concreet antwoord vinden...
Heel erg leuk dat iTunes een kopie bewaard van alle apps die op de iPhone zijn geinstalleerd t.b.v. de synchronisatie. Alleen wil ik van de grotere apps, zoals Navigatieprogrammatuur geen kopie bewaren op de computer. Dit vanwege de schijfruimte die het eigenlijk onnodig inneemt (4,5 GB). Alleen is het zo dat als ik die 2 verwijder uit iTunes, dat ze dan bij een synchronisatie ook van de iPhone worden gehaald. Is hiervoor een instelling dat ik die 2 apps uit kan sluiten met de synchronisatie, zodat ik ze kan verwijderen uit iTunes maar wel wil behouden op de iPhone? Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
I krijg iphone niet via bluetooth gepaird met tom tom carkit | djarend | iPhone Navigatie | 21 | 19-12-11 13:26 |
Windows: Tom Tom West Europa blijft in lus downloaden | hebbedingetje | iTunes | 3 | 18-04-11 20:41 |
Mac OS X: Tom Tom-app niet zichtbaar in ITunes... | herk0039 | iTunes | 0 | 26-08-10 22:13 |
Waar dient dat gratis Tom Tom carkittool voor?? | herk0039 | iPhone Navigatie | 7 | 26-08-10 01:27 |
|
|