AppEvent - Wilt u Itunes openen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi...graag wil ik Gonny, Jeroen en de anderen bedanken voor de tips mbt appevent op IPC...klein minnetje wel dat ik 94 keer de melding kreeg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AppEvent - Wilt u Itunes openen
hoi...graag wil ik Gonny, Jeroen en de anderen bedanken voor de tips mbt
appevent op IPC...klein minnetje wel dat ik 94 keer de melding kreeg of ik deze link wil openen in Itunes Kan daar een instelling voor komen dat IPC app dat al voor mij kan bevestigen? Ik moet wel zeggen dat ik niet alles heb opgehaald maar wel veel en het meisje enzo er erg blij mee waren...met de gratis dingetjes AppEvent: Flakboy vandaag gratis (+15 andere apps) AppEvent: Passie voor Horeca (+ 15 andere apps) vandaag gratis AppEvent: Hypotheek vandaag gratis (+ 14 andere applicaties) AppEvent: Follower vandaag gratis (+16 andere applicaties) AppEvent: Schiphol Plus vandaag gratis (+17 andere applicaties) AppEvent: BiosAgenda vandaag gratis (+17 andere applicaties) AppEvent: FetchUp nog even gratis (+ 10 andere apps) AppEvent: Online Radio Stations vandaag gratis (+ elf andere apps) AppEvent: Loopy Laboratory vandaag gratis (+ 9 andere apps) AppEvent: iBouwBesluit vandaag gratis (+ 15 andere apps) AppEvent: voedselallergiehulp The Big 8 tijdelijk gratis (+ 13 andere apps) AppEvent: Colob vandaag gratis (+ 10 andere apps) AppEvent: qMessage vandaag gratis (+ 9 andere apps) Game Mr. Kubus vandaag gratis tijdens AppEvent AppEvent: Aanbieding toont koopjes van de supermarkt op je iPhone + 5 CatSpin en Monster Trucks Nitro vandaag gratis Tijdelijk gratis: Rondje, Zynked en 12 andere Tunnel Shoot vandaag gratis te downloaden (+ 9 andere apps) Game Mr. Kubus vandaag gratis tijdens AppEvent AppEvent: Kung Fu Touch tijdelijk gratis AppEvent: receptenapplicatie KookJij vandaag gratis SpecialBite iPhone-app gelanceerd, vandaag gratis te downloaden AppEvent: WordFuz is de gratis app van de dag Luxor vandaag gratis te downloaden
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Leuk dat je AppEvent zo op de voet volgt
Dat je die melding in de iPc-app krijgt is bewust gedaan om niet per ongeluk naar de App Store te gaan terwijl je in de app zit te lezen. |
Labels |
appevent, itunes, link, openen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes wilt apps verwijderen, help!! | dora95 | iTunes | 3 | 03-08-11 01:41 |
Windows: Itunes 10 wilt niet installeren!? | aaitunessuckt | iTunes | 0 | 27-12-10 03:46 |
Mac OS X: itunes wilt tabblad programma's niet vrijgeven!!!(iphone 3G) | gr1985 | iTunes | 4 | 27-08-08 22:44 |
Windows: itunes wilt niet bijwerken | cederique | iTunes | 0 | 11-02-08 18:04 |
|
|