iTunes sync met 2 accounts discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 2 accounts, 1 NL en 1 US-account. Heb met een redeemcode een app gratis gehaald uit de US store, maar krijg die app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
#1
|
|||
|
|||
![]() Ik heb 2 accounts, 1 NL en 1 US-account. Heb met een redeemcode een app gratis gehaald uit de US store, maar krijg die app (Angry Birds 1.4.1) niet gesyncd op m'n iPhone.
Heb geprobeerd te syncen met US-account aangemeld en met NL-account aangemeld en beiden werkt niet.. iemand een idee?
__________________
iPhone 4 16GB - 5.0.1 JB (untethered - Redsn0w 0.9.10b) *** iPad 16GB Wi-Fi - 5.0 geen JB (meer) |
|
|
![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() Je kan hem ook via je iPhone downloaden. (Zelfs redeemen). Werkt ook
![]() (is via iTunes wel het juiste account gemachtigd? )
__________________
Momenteel in gebruik: iPhone4s 16GB Simlock vrij
![]() ![]() ![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sync problemen met Itunes | cles | iTunes | 2 | 19-08-10 23:22 |
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map | hoeboe | iTunes | 0 | 20-07-10 13:23 |
Sync problemen met iTunes | frouk | iTunes | 0 | 25-01-09 09:47 |
|
|