Itunes met IPAD/IPOD/IPHONE discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben in het bezit van een IPAD / Iphone en mijn zoon heeft een IPOD (met 1 itunes account). Regelmatig als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes met IPAD/IPOD/IPHONE
Hallo allemaal,
Ik ben in het bezit van een IPAD / Iphone en mijn zoon heeft een IPOD (met 1 itunes account). Regelmatig als ik wil synchroniseren met ITUNES, wordt programma's in verkeerde dingen gezet. M.a.w.. Mijn iphone apps worden gesynchroniseerd met IPOD/IPAD apps en andersom. Ook bij het synchroniseren worden vaak mijn apps verwijderd. Iemand een idee hoe ik dit helemaal gescheiden kan houden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij, haal het vinkje eerst weg bij automatisch starten als je iets aansluit en itunes start.(overzicht/opties). Hang b.v. de ipad eraan en vink de programma,s aan die je b.v. op je Ipad wilt hebben, syncen etc. Doe daarna hetzelfde met de andere apparaten.
Laatst gewijzigd door ajongebreur; 06-09-10 om 12:03. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad en iPhone synchroniseren met één iTunes | w.d | iTunes | 4 | 03-03-11 20:27 |
iTunes hangt na connectie iPad met pc op pagina met : Gratis Zoek mijn iPad | pauldk | iPad algemeen | 5 | 02-02-11 17:03 |
Wi-Fi Sync: je iPod, iPhone of iPad draadloos met iTunes synchroniseren | iCulture | Jailbreak apps en thema's | 11 | 09-06-10 12:14 |
Ipod + Iphone met 1 Itunes te gebruiken? | Rens100 | Archief | 2 | 23-11-09 17:29 |
|
|