iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   iTunes error 3194 (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/70926-itunes-error-3194-a.html)

michelv. 09-07-11 11:02

Nou, heb alles geprobeerd wat er allemaal voor mogelijkheden hier genoemd zijn bij foutcode 3194 maar bij mij werkt het updaten naar 4.3.3 nog steeds niet(gejailbreakte Ipad):mad:
Nu aan het proberen op een laptop waar nog geen itunes opstond, dus ik wacht nog even af.

edit; gelukt op de andere laptop, maar nu problemen met jailbreaken, dat word weer herstellen dus.

Nicky75 23-07-11 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michelv. (Bericht 689711)
Nou, heb alles geprobeerd wat er allemaal voor mogelijkheden hier genoemd zijn bij foutcode 3194 maar bij mij werkt het updaten naar 4.3.3 nog steeds niet(gejailbreakte Ipad):mad:
Nu aan het proberen op een laptop waar nog geen itunes opstond, dus ik wacht nog even af.

edit; gelukt op de andere laptop, maar nu problemen met jailbreaken, dat word weer herstellen dus.

Ik had de code ook bij mijn nieuwe iPhone 4 die ik naar 4.3.4 wilde zetten,wat dus niet lukte.
Op de laptop van mijn vriendin lukte het wel.
Na wat zoeken kwam ik op de site van MS terecht en daar stond de oplossing.
Hoe kan ik het Hosts-bestand opnieuw instellen op de standaardwaarden?

Het programma doet alles zelf en daarna ff de laptop/pc/mac opnieuw opstarten.
Bij het starten van iTunes nog sceptisch maar het werkte!
Kan nu dus weer lkkr via mijn eigen laptop mijn iPhone updaten.

mvdkamp01 25-07-11 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nicky75 (Bericht 693667)
Ik had de code ook bij mijn nieuwe iPhone 4 die ik naar 4.3.4 wilde zetten,wat dus niet lukte.
Op de laptop van mijn vriendin lukte het wel.
Na wat zoeken kwam ik op de site van MS terecht en daar stond de oplossing.
Hoe kan ik het Hosts-bestand opnieuw instellen op de standaardwaarden?

Het programma doet alles zelf en daarna ff de laptop/pc/mac opnieuw opstarten.
Bij het starten van iTunes nog sceptisch maar het werkte!
Kan nu dus weer lkkr via mijn eigen laptop mijn iPhone updaten.

Nicky75 bedankt voor je reactie, ik heb dit gedaan en het werkte even goed maar vervolgens ging het toch nog even mis. Oorzaak daarvan was dat er videos in de foto synchronisatie zat wat normaal geen probleem mag zijn. Die heb ik even veilig gesteld in een andere directory en hij liep weer door met synchroniseren tot ik bij mijn muziek kwam die deels niet meer vindbaar was door laktie wijzigingen. Dan stopt dus ook de synchronisatie. Alle muziek weer hersteld met de juiste lokatie en voala het wertk weer naar behoren.

integra NOS 22-08-11 17:09

Bij mij werkt het dus niet :-( Heb steeds problemen met mijn 3G verbinding, af en toe moet ik hem heropstarten zodat ik terug verbinding heb. Nu lukt het niet meer en ik wil eigenlijk vanaf 0 terug beginnen en tegelijk een update doen. Ik zit nu op 4.2.1 en zou graag naar 4.3.3 gaan of 4.3.5. Via iTunes update gedaan en geeft dus steeds de fout 3194 weer...

SDO 04-09-11 14:24

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb alles geprobeerd. hosts file veranderd tot aan het eerder genoemde programmaatje van MS zelf. Tot nu toe heeft niets gewerkt. Iemand nog opties over?

eublesuma 01-10-11 09:54

Kan iemand eens contact met mij opnemen, zit met een hopeloos probleem, ik geraak LICHTJES gefrustreerd, en heb mijn gsm dringend nodig voor het werk. Als iemand hem kan fixen, word die er voor betaald ;) randy_verhulst@hotmail.com

armand105 12-10-11 23:06

niks werkt bij mij.... host 10x veranderd alles geprobeerd, op mac.. op een windows laptop... hopeloooos:( tinyumbrella staat ook uitgevinkt...

XIII 12-10-11 23:11

Vervolg a.u.b. in dit topic.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:35.