iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: ClickandBuy niet op dit apparaat wordt ondersteund of controleer betalingsgegevens (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/71989-clickandbuy-niet-op-apparaat-wordt-ondersteund-controleer-betalingsgegevens.html)

jjbstolk 15-09-10 19:53

ClickandBuy niet op dit apparaat wordt ondersteund of controleer betalingsgegevens
 
Sinds vandaag krijg ik de melding 'ClickandBuy niet op dit apparaat wordt ondersteund' als ik probeer aankopen te doen op mijn iPad of iPhone.

In iTunes krijg ik bij aankoop poging een pagina voor me waarin ik mijn betalingsgegevens moet controleren. Dit heb al 3 keer opnieuw ingevuld, Ook de koppeling naar ClickandBuy heb ik er opnieuw ingezet maar niets helpt. In iTunes heb ik ook alle machtigingen opnieuw uitgevoerd.

Ik heb een nederlands iTunes account met daaraan een ClickandBuy account (gekoppeld aan een bankrekening). Er is geen betalingsachterstand, bank rekening is nog gekoppeld.

Het gekke is dat alleen nieuwe aankopen mislukken, update van bestaande apps gana wel goed.

Ik heb een call aangemaakt bij Apple iTunes maar dat duurt vaak 48uur.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

https://forum.iculture.nl/f8/ap...geweigerd.html Dit topic lijkt er wel op maar gaat voornamelijk over creditcards en ik heb juist een ClickandBut gekoppeld aan een gewone bankrekening.

jjbstolk 16-09-10 18:17

Ik had een melding aangemaakt bij Apple voor dit probleem, vandaag kreeg ik dit mailtje:

Code:


I understand that your credit card information is not being accepted. I am sorry to hear this and I can certainly appreciate your eagerness to resolve this issue. My name is Grace and I would be more than happy to help you with this.
 
JJB, Apple is currently working toward a resolution for the issue you have reported. You will receive an email after the matter has been investigated and further information is available.
 
Thank you for your patience. Apple wants your iTunes experience to be as enjoyable as possible. Take care and have a nice day.
 
Sincerely,
 
Grace
iTunes Store Customer Support

In behandeling dus. Helaas een kwestie van geduld, ik heb vandaag maar een iTunes giftcard gekocht dan nu kan ik voorlopig weer vooruit!

kbrugman 18-09-10 01:45

ik heb hetzelfde probleem :S

Grunnen 18-09-10 02:04

hier ook zelfde probleem, ook sinds 3-4 dagen... daarvoor heeft het altijd gedaan.

kbrugman 18-09-10 02:14

Bij mij haalt die ook geen updates en gratis Apps meer binnen. Is dat bij jullie ook zo ?

jjbstolk 18-09-10 09:53

Ik neem aan dat jullie allemaal een klacht/melding aanmaken bij Apple? En niet alleen hier posten?

Hoe meer mensen zich bij Apple melden hoe meer prio het krijgt.

kbrugman 18-09-10 13:54

Sorry dit is me eerste iPhone dus moet nog zoeken waar ik dat moet doen.
Via iTunes werkt dat?

jjbstolk 18-09-10 14:41

In iTunes bij de store heb je de mogelijkheid voor Contact. Daar heb ik een melding aangemaakt.

Grunnen 18-09-10 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kbrugman (Bericht 563744)
Bij mij haalt die ook geen updates en gratis Apps meer binnen. Is dat bij jullie ook zo ?

Ja je kan idd ook geen gratis apps binnen halen.

S2Kevin 18-09-10 21:44

Ook zelfde probleem hier :S zelfs even 5 euro geupload naar clickand buy account maar nog steeds krijg ik die melding op de telefoon dat het niet wordt ondersteunt als ik een app wil kopen :S

kbrugman 19-09-10 16:45

Onderstaande komt van deze site:
De maffiapraktijken van Click and Buy | DeJaap


ALS JE ECHT IETS WILT BEREIKEN MOET JE DEZE MAN MAILEN !!!
ClickandBuy – contactpersoon pers
Andreas Horst * Director Corporate Communications * ClickandBuy
International Ltd. * Lincoln House 137 / 143 Hammersmith Road * W14
0QL London * Telefoon:+44 (0) 207 605 06 84 *
E-mail: andreas.horst@clickandbuy.com * http://www.clickandbuy.com

jjbstolk 19-09-10 17:38

Het is niet zo zeer een probleem van click and buy maar een probleem met meerdere betaalmiddelen. Een aantal gebruikers met een creditcard direct gelinkt aan itunes hebben hetzelfde probleem. Zal dus weinig zin hebben op clickandbuy te mailen maar gewoon meldingen aanmaken bij Apple.
Ik las een andere thread op dit forum dat het bijna opgelost zou zijn.

wjzijderveld 19-09-10 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grunnen (Bericht 564047)
Ja je kan idd ook geen gratis apps binnen halen.

Dat lukt hier nog wel. Evenals updates. Puur het binnenhengelen van betaalde applicaties gaat mis.

Heb een melding bij Apple gemaakt.

kbrugman 20-09-10 16:08

Probleem is bij mij opgelost, alles werkt weer naar behoren !

KaiseRRuby 20-09-10 19:34

Ik heb het probleem nog steeds.

mieske 20-09-10 20:53

@kbrugman hoe is het je gelukt????? want ik heb er nog steeds last van

kbrugman 20-09-10 21:56

sorry ik was wat voorbarig blijkbaar want nu wordt clickandbuy weer niet geaccepteerd als betaalmiddel.

ik heb eerst mezelf via iTunes aangemeld op een andere computer, daar kreeg ik de melding niet dat 'ClickandBuy niet op dit apparaat wordt ondersteund'
daarna heb ik op mijn telefoon een soft reset gegeven.
geprobeerd om gratis apps te downloaden wat weer een succes leek...

....maar na het proberen om een betaalde app te downloaden begint die weer te stuiteren met dezlefde melding en wederom krijg ik geen gratis apps meer gedownload.

dus....weer het zelfde verhaaltje herhaalt, kan weer gratis apps binnen halen maar blijf nu wel even weg van de betaalde tot ik dit helemaal opgelost zie.

levd 22-09-10 20:13

Heb hier ook last van op dit moment.
Alleen ik heb geen creditcard gekoppeld maar gewoon automatische afschrijving..

valentino88 22-09-10 20:21

denk dat dit toppic, en creditcard gewijgerd. wel samengevoegd kunnen worden. gaat neem ik aan over het zelfde probleem

mieske 23-09-10 11:35

Hee Allemaal.

IK weet niet hoe het komt maar bij doet die het weer, ik krijg wel steeds een melding van waarschuwing of warning iets met at mijn creditcard wordt gedebiteerd (maar die heb ik niet) en dan klik ik op ok en dan gaat die downloaden.:D
Ik hoop dat meer mensen geluk hebben.

Typ 81 23-09-10 14:26

Zelfde probleem hier: Ik heb mijn beklag gedaan bij Apple en ik kreeg het volgende mailtje:

Citaat:

Dear Oscar,

Please let me apologize for the delay in receiving my reply. I would like to let you know that we are currently experiencing higher than normal traffic as we've seen a jump in emails due to an increase in purchases on the iTunes Store.

Please know that when you reply to my email, it will be given top priority in my inbox, and I should be able to answer you within 24 hours.

I understand you are have some problems with your Click&Buy. I can appreciate your desire to have this resolved. My name is Susan and I am happy to look into this for you today.

Apple is aware that this inconvenience is affecting some of our valued customers, and I would like to assure you that our engineers are currently working toward a resolution. As a result, I have flagged your request for follow up and will contact you personally, as soon as I have new information on this issue.

In the meantime, I have taken it upon myself to issue 5 song credits to your "account" iTunes Store account. This is to show my appreciation for your patience while we work to resolve this issue for you. Please use these to buy the individual songs of your choice from the iTunes Store.

When you next sign in with this account, the song credits will appear by your account name (in the upper-right section of the iTunes Store). The next individual song you buy from the iTunes Store will use one of your song credits instead of your primary form of payment (until all credits have been used or have expired). Please note that song credits cannot be used for purchasing songs that are listed as "Album Only."

If you don't see your credits, refresh your account information by signing out and back in to the iTunes Store. You can find both "Sign Out" and "Sign In" within the pull-down "Store" menu. If you don't see this menu, you should need only download the latest version of iTunes from our website for free:

Apple - iTunes - Download iTunes Now

I truly appreciate your patience in this matter, Oscar. If I can be of any further assistance, please do not hesitate to contact me back by replying to this email. I appreciate the time you have put into emailing me and allowing me to assist you.

Warmest regards,

Susan
iTunes Store Customer Support

Please note: This week I work Sun - Wed, Sat 1:00 pm - 9:30 pm
Thank you for allowing me the opportunity to assist you. You may receive an AppleCare survey email; any feedback you provide would be greatly appreciated.

igor0405 23-09-10 17:39

Hier hetzelfde probleem, bij gratis apps doet die het, maar bij betaalde niet, dan zegt die Click and Buy wordt niet ondersteund, en ook dat creditcard info niet geldig is, terwijl ik gewoon Click and Buy gebruik. Heb ook een mailtje naar Apple gestuurd. Heeft iemand al een antwoord van ze gekregen, hoor het graag.

fabulaus 04-10-10 12:53

Ook hier dit probleem.. Gratis app's gaat prima maar betaalde app's worden geweigerd.. Terwijl ik voorheen toch meerdere betaalde app's heb gekocht. Welk mail adres moet ik hebben eigenlijk?

Yzord 07-10-10 15:10

Ik heb er ook last van..het kan mij niet deren hoor. Als ze de mensen niet snel tegemoet komen komt de jailbreak ineens wel heel goed uit :/

proudmommy 16-03-11 22:16

hier hetzelfde probleem, ik kan wel gratis apps downloaden maar betaalde apps gaat niet! als ik het probeer krijg ik een melding waarop ik mijn betaalgegevens moet controleren en dan klik ik op 'gereed' waarna ik een melding krijg of ik de app zeker weten wil downloaden. dan druk ik op 'koop' en dan begint hij weer opnieuw( betaalgegevens controleren, gereed klikken, weet u zeker dat u deze app wil kopen, koop inklikken enz enz) ik heb geld staan op mijn click and buy account, rekening is geverifieerd.
ik probeer click and buy al 2 dagen telefonisch te bereiken, dit lukt niet.
vandaag al 9 x een mail geprobeerd te sturen waarna hij aangeeft dat : 'geen nederlandse klantendienst beschikbaar'
na de eerste mail ben ik natuurlijk omgeschakeld naar engels ne heb ik een mail gestuurd in het engels... maar helaas ik krijg hem steeds weer terug!!!!
kortom, ik kan dus geen betaalde apps kopen en krijg op geen enkele manier contact met click and buy!!! iemand een oplossing? volgensmij is mijn click and buy wel gekoppeld aan itunes, maar kan iemand mij dit uitleggen hoe je het precies moet doen?
ook doet mijn msn messenger het niet op me iphone! anderen kunnen inloggen maar mij lukt het niet....:S
zucht....heb een iphone, gekocht voor de opties, maar uiteindelijk kan ik al 2 opties niet:S


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:18.