iphone 4 van De-ka Leopoldsburg (limburg) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, een vriend van me heeft deze week een iPhone 4 16gb gekocht bij de-ka in leopoldsburg voor maar 650 euro, nieuwe iphone maar niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 van De-ka Leopoldsburg (limburg)
hallo,
een vriend van me heeft deze week een iPhone 4 16gb gekocht bij de-ka in leopoldsburg voor maar 650 euro, nieuwe iphone maar niet in originele doos en gejailbreakt. hij komt thuis steekt de iPhone op de de pc en itunes herkent hem niet, hij heeft dit op verschillende pc's geprobeerd maar niets, weten jullie wat hieraan te doen is?? mvg Peters Michiel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
als je de-ka googled kom je op niets anders dan slechte commentaren uit betreft deze winkel. ik heb daar een iphone 4 willen kopen maar heb het toen geannuleerd na alle klachten die je kan terug vinden. het jailbreaken van de iphones hebben ze in het verleden nog gedaan.
nog aan toevoegen. toen ik ze gebeld heb om info te vragen konden ze op niets antwoorden. ik vroeg of het legale mobistar toestellen waren en ze wisten dit niet. ik sprak toen met de eigenaar! en een iphone 4 kost 639 euro, geen 650 euro!! Laatst gewijzigd door squeek; 26-09-10 om 21:55. |
|
||||
|
||||
Zet de iPhone in DFU en kijk of hij dan wel herkent wordt door iTunes.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help: Hoe Email van werk via mail van Iphone te versturen/ontvangen | ml.vanherp | iPhone algemeen | 6 | 05-09-11 12:02 |
Dekking Zuid-Limburg | iMC | Odido (T-Mobile) | 15 | 18-10-09 20:06 |
iPhone: Wie kan mij helpen in de buurt van Limburg? | Antiparadox | Jailbreak | 2 | 19-12-08 17:11 |
|
|