Syncen met OSX & Windows? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Voor een kennis van mij wil ik straks zijn iPhone 3G met iOS 4 downgraden naar 3.1.3. Ik maak zelf al jaren gebruik van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Syncen met OSX & Windows?
Hoi,
Voor een kennis van mij wil ik straks zijn iPhone 3G met iOS 4 downgraden naar 3.1.3. Ik maak zelf al jaren gebruik van OSX en hij van Windows. Is het mogelijk om de firmware te downgraden op mijn Mac en dat de synchronisatie nog steeds via Windows kan gaan? Het downgrade proces zal velen malen sneller gaan via OSX dan via Windows. Ook omdat die laptop vol zit met zooi etc. Ben benieuwd! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Jahoor, geen probleem.. dat heb ik ook al meerdere malen gedaan. Waarschijnlijk heb je het al gedaan lees ik nu
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe draai je OSX op een windows pc? | AaiFoonDjoeed | Chat en geruchten | 111 | 02-01-11 17:08 |
Mac OS X: Iphone syncen met 2 itunes ( Win & Mac ) | Stephan0501 | iTunes | 5 | 05-02-10 20:03 |
Jailbreaken op Mac syncen op Windows ? | mikus | Archief | 5 | 29-10-09 13:09 |
Je iPhone syncen na herinstalleren windows XP | impulse | iTunes | 0 | 15-04-09 22:26 |
|
|