iTunes na HD crash discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Een 2 tal weken terug is de HD van m`n laptop gecrasht en ik ben zo stom geweest om niks te back-uppen (harde leerschool ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes na HD crash
Hoi,
Een 2 tal weken terug is de HD van m`n laptop gecrasht en ik ben zo stom geweest om niks te back-uppen (harde leerschool is de beste). hoe kan ik nu alles via m`n iphone4 terug in iTunes zetten die op de nieuwe HD komt te staan? En, is het mogelijk om m`n iPhone op 2 pc`s te gebruiken? ik heb nl een (Windows) mediacenter aangeschaft en ik wil ook daar mijn muziek op kunnen downloaden en afspelen. Alvast bedankt voor de reacties!! Greetzz, Geert |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heeft niemand hier een antwoord op????
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
synchroniseren met Itunes na PC crash | Jean72 | iTunes | 11 | 20-02-13 17:25 |
Iphone met jailbreak crash na update via itunes. | Ido130 | iTunes | 1 | 28-03-11 17:57 |
iTunes herstellen na pc-crash | wilR | iTunes | 4 | 13-03-11 22:13 |
Mac OS X: iTunes 10; crash als ik op Apps klik | MichaelJ | iTunes | 11 | 06-09-10 14:02 |
Windows: Gekochte iTunes Appis spoorloos na crash? | rtf74 | iTunes | 0 | 31-08-10 22:43 |
|
|