Pc Herinstalleren: Wat nu met iPhone? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn pc wordt binnenkort opnieuw geïnstalleerd door wat problemen. Nu vraag ik mij af wat ik precies moet doen om mijn gegevens te behouden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pc Herinstalleren: Wat nu met iPhone?
Hallo,
Mijn pc wordt binnenkort opnieuw geïnstalleerd door wat problemen. Nu vraag ik mij af wat ik precies moet doen om mijn gegevens te behouden van mijn iPhone 3gs. Vooral dingen als contactpersonen, agenda en mail vind ik belangrijk. Maar zou graag ook mijn Apps en eventueel muziek willen behouden. Het gaat er dus om dat ik iTunes opnieuw installeer. Moet ik dan bijvoorbeeld bepaalde bestanden op een externe harde schijf zetten? Mvg, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De map 'iTunes' in 'Mijn Muziek' even backuppen. Daar zit alle belangrijke informatie in.
|
|
|||
|
|||
Dankjewel,
Dit is dus al genoeg om je Sms'jes, Contactpersonen et cetera te behouden? |
|
||||
|
||||
Nee, want die worden opgeslagen in je reservekopie. Waar je reservekopie bewaard wordt kan je vinden in onze wiki.
|
Labels |
contactpersonen, herinstalleren, iphone, itunes, windows |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes herinstalleren? | Koen Bosman | iTunes | 0 | 28-03-11 22:08 |
Cydia herinstalleren | Sporto | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-12-10 00:15 |
Herinstalleren Iphone 3G niet mogelijk | B.Lamers | iPhone algemeen | 9 | 14-03-10 19:09 |
Je iPhone syncen na herinstalleren windows XP | impulse | iTunes | 0 | 15-04-09 22:26 |
Summerboard herinstalleren?........ | Lau | iPhone algemeen | 4 | 18-12-07 10:02 |
|
|