computer reinstalled apps weg discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte forumleden, Ik heb zojuist mijn computer gereinstalleerd. Mijn computer draait op het systeem van vista. Maar nu zit ik dus met een probleem. ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
computer reinstalled apps weg
Geachte forumleden,
Ik heb zojuist mijn computer gereinstalleerd. Mijn computer draait op het systeem van vista. Maar nu zit ik dus met een probleem. ik heb namelijk een aantal (150!) apps op mijn iphone staan. Is er een mogelijkheid deze vanaf mijn iphone in Itunes te krijgen? Bij voorbaad dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had laatst een soortgelijk probleem. Je moet je nieuwe computer autoriseren in iTunes en dan alle aankopen overzetten.
Hier de link met meer details: http://forum.iculture.nl/f8/applicat...andere-pc.html Succes! |
Labels |
itunes probleem app |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps op de computer zetten | Jens123 | iTunes | 4 | 09-04-11 13:45 |
Apps installeren vanaf nieuwe computer | Drooler | iPhone Apps | 0 | 09-03-10 12:55 |
Foto: Foto's weg van iPhone en Computer!! Help!! | sharonzonneveld | Muziek, foto & video | 25 | 02-10-09 01:56 |
Windows: probleem met apps (Authorize computer). | AntO | iTunes | 5 | 23-08-09 16:02 |
|
|