Itunes problemen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan me helpen? Mijn vriendin en ik hebben beide de Iphone 3GS, nu heb ik op onze pc 2 accounts aangemaakt zodat we beide ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes problemen
Wie kan me helpen?
Mijn vriendin en ik hebben beide de Iphone 3GS, nu heb ik op onze pc 2 accounts aangemaakt zodat we beide een Itunes hebben en beide onze Iphone aan onze eigen Itunes konden koppelen. Beide dus een aparte account met gebruikersnaam en wachtwoord. Dit begin goed maar na de 1ste update moet mijn vriendin bij het openen van haar app store mijn gebruikersnaam en wachtwoord invoeren, wat gaat hier fout en hoe los ik het op? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie input, ben er al uit via ander forum.
|
|
||||
|
||||
Post je antwoord dan hier voor anderen met hetzelfde probleem?
En voortaan aub de edit knop gebruiken.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes problemen | Rensebrink | Desktop-applicaties | 0 | 28-02-10 20:28 |
Windows: Itunes problemen | konohaninja | iTunes | 2 | 20-07-08 11:55 |
Video: Problemen Itunes | oliviercarpentier | Muziek, foto & video | 1 | 21-02-08 20:36 |
iTunes Problemen | SlickAxe | Archief | 9 | 23-12-07 23:51 |
Update gedaan iTunes 7.5 en nu problemen downgrade itunes (Mac en Windows) | Michael | Unlock [archief] | 2 | 08-11-07 12:16 |
|
|