Nieuw account itunes met behoud van apps discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de aanschaf van een iphone 4, wil ik mijn 3GS doorschuiven naar mijn vriendin. Is het mogelijk, dat wanneer je een nieuw account aanmaakt, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuw account itunes met behoud van apps
Na de aanschaf van een iphone 4, wil ik mijn 3GS doorschuiven naar mijn vriendin.
Is het mogelijk, dat wanneer je een nieuw account aanmaakt, de reeds op de 3GS staande apps kan behouden? Voorbeeld: Vriendin maakt een nieuw itune account aan Blijft de Tomtom die ik in een eerder stadium heb gekocht dan op de 3GS staan. Ik kon een antwoord op deze vraag met de zoek functie niet vinden. BvD
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dan moet je de apps gewoon niet verwijderen. En je vriendin kan gewoon een nieuwe Apple ID aanmaken en daarmee apps aanschaffen.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Neen, ik dacht niet dat je apps naar en andere itunes acc kan overbrengen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuw iTunes account | sentmen | iTunes | 4 | 27-07-10 01:19 |
iPhone: gejailbreakte iphone updaten naar 4.0 met behoud jailbreak en apps.. | Wolfs9 | Jailbreak | 1 | 27-06-10 23:59 |
Windows: nieuw itunes account. | Sultan | iTunes | 3 | 05-02-10 20:31 |
site met overzicht van nieuw verschenen appstore apps | accel | Archief | 2 | 21-07-09 09:46 |
|
|