niet synchroon lopen van speler itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Zou iemand AUB kunnen helpen? Als ik een filmpje heb geconvergeerd en deze op mijn Iphone 4 heb gezet en wil afspelen, loopt deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
niet synchroon lopen van speler itunes
Hallo,
Zou iemand AUB kunnen helpen? Als ik een filmpje heb geconvergeerd en deze op mijn Iphone 4 heb gezet en wil afspelen, loopt deze niet synchroon (praten en beeld) speel ik het filmpje af met itunes wederom het zelfde probleem. Speel ik het zelfde fimpje af op mijn computer met VLC of media player, geen enkel probleem. Heeft misschien iemand een oplossing zodat ik het filmpje gewoon goe d op mijn Iphoen kan zetten zonder problemen. Ps met mijn oude Iphone 3Gs deed ik het ook altijd zo zonder problemen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: niet synchroon lopen van speler itunes | scooby9 | Muziek, foto & video | 8 | 19-12-10 14:36 |
iPhone 4 mail en hotmail lopen niet synchroon. | lootje99 | iPhone algemeen | 1 | 04-10-10 20:06 |
Accelerometer draait niet mee bij het lopen | Relaxman93 | iPhone algemeen | 0 | 22-07-08 19:11 |
|
|