na synchroniseren geen verandering adresgevens discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn i-mac heb ik in het adresboek allerlei veranderingen (adressen aan contacten toegevoegd). Nu probeer ik dit te laten synchroniseren met de iphone (3gs) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
na synchroniseren geen verandering adresgevens
Op mijn i-mac heb ik in het adresboek allerlei veranderingen (adressen aan contacten toegevoegd). Nu probeer ik dit te laten synchroniseren met de iphone (3gs) door in i-tunes bij geavanceerd het vinkje bij contactgegevens te zetten.
Nu zouden de adresgegevens van de iphone veranderd moeten worden, maar er verandert niets. Heeft iemand een oplossing?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Verandering pc | memphis | Jailbreak | 0 | 05-02-11 16:24 |
Kleine verandering in 3.1? | JohnnyGui | iPhone algemeen | 16 | 17-09-09 11:33 |
Downgrade van 2.2.1 naar 2.2 geen verandering in baseband | janwillemveldhuis | Archief | 2 | 02-03-09 15:03 |
iPhone 3G: Unlock werkt niet meer naar de verandering van baseband | tom91 | Unlock | 5 | 29-12-08 18:50 |
|
|