Film wil niet kopieren naar itunes HELP discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb jullie hulp hard nodig!!! Sinds gisteren heb ik een nieuwe Pc en ben meteen aan de slag gegaan met het converteren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Film wil niet kopieren naar itunes HELP
Beste mensen,
Ik heb jullie hulp hard nodig!!! Sinds gisteren heb ik een nieuwe Pc en ben meteen aan de slag gegaan met het converteren van video-ts map in handbraken naar mpg4. naderhand de geconverteerde films in itunes gezet via map aan bibliotheek toevoegen en dit lukte prima. (zoals altijd..ik doe dit al maanden) Nu ineens kan ik geen films meer in Itunes zetten...ik doe het op precies dezelfde manier maar er gebeurt vervolgens niets. Help...ik heb geen instelling veranderd. Groetjes nelski |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes wil niet updaten naar 4.3.3 | triple--x | iTunes | 1 | 16-05-11 15:16 |
itunes wil ipad niet updaten naar ios 4.3 | henrid | iTunes | 5 | 15-05-11 13:19 |
Mac OS X: Itunes films naar Iphone kopieren | A.C.Martens | iTunes | 4 | 22-12-09 00:56 |
Video: 3gs film niet naar film bieb?? | tapijtkever | Muziek, foto & video | 0 | 26-10-09 16:05 |
Windows: iTunes kopieren naar andere computer? | borgqueenx | iTunes | 3 | 10-01-09 18:21 |
|
|