Itunes Bieb weg ??? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de volgende vraag. Ik had de nobele moed om een 2e bibliotheek aan te maken op mijn Imac, tijdens opstarten van itunes "alt"toest ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes Bieb weg ???
Ik heb de volgende vraag.
Ik had de nobele moed om een 2e bibliotheek aan te maken op mijn Imac, tijdens opstarten van itunes "alt"toest ingedrukt houden, dan krijg een scherm waarin een nieuwe bieb kunt aanmaken. Op zich gelukt, alleen mijn eigen ( de 1e) bibliotheek is nu weg -80GB " 9500 nummers/films -, aan muziek, drama !*^&(^)*^)(*&_(*& Opnieuw "downloaden" van Itunes lukt niet. Ik heb er een time-capsule aan hangen, zou de bieb hierop kunnen staan? Ik kan nergens meer gegevens vinden !!!! Wie kan me helpen? Sjef Cooijm@ns |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: video's in mijn bieb maar hij synchroniseert ze niet | nevets103 | Muziek, foto & video | 2 | 20-04-10 17:30 |
Geluid weg, verlichting weg en iTunes ziet niets | Atheos | iTunes | 2 | 09-12-09 09:40 |
Windows: Audio DVD maken van muziek in m'n iTunes Bieb | Luckysunnie | iTunes | 0 | 09-08-09 20:05 |
Windows: Iphone 3g + 3gs op iTunes - kan geen muziek naar 3gs slepen vanuit bieb | Mar10 | iTunes | 0 | 29-06-09 15:06 |
|
|