Foto weergave bij mp3 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Ik heb zojuist een cd geript naar me pc met itunes. Nou heb ik een foto en die wil ik erbij zetten. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto weergave bij mp3
Hallo allemaal.
Ik heb zojuist een cd geript naar me pc met itunes. Nou heb ik een foto en die wil ik erbij zetten. Ik heb hem in de folder neergezet waar de mp3 staat. Dan open ik hem in Itunes maar dan komt er niks? Dan staat er gewoon een standaar album hoes als ik hem afspeel. Het bestandsformaat is jpg. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kopieer de afbeelding, open iTunes en selecteer de nummers. Klik vervolgens op info weergeven en plak hem bij albumillustratie. Klaar is kees..
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
agenda items staan dubbel in lijst weergave, niet /dag of maand weergave? | evenementenbaseline | iTunes | 0 | 22-03-11 22:38 |
MMS weergave bij ontvangst | smijts | Archief | 1 | 30-08-09 23:17 |
songteksten bij mp3 afspelen | adam1411 | Archief | 1 | 20-11-08 09:37 |
Tijd weergave bij binnenkomende smsjes | ilya | iPhone algemeen | 3 | 15-01-08 18:42 |
|
|