//

Ical exporteren vanaf iphone na herinstalate osx op mac

Ical exporteren vanaf iphone na herinstalate osx op mac discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarde iphoneclubbers, Een beetje onhandig maar ik heb snowleapard op mijn Imac opnieuw geinstalleerd en helemaal schoongeveegd, dat is op zich niet zo stom, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-02-11, 10:25
luckyhands luckyhands is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 6
Standaard Ical exporteren vanaf iphone na herinstalate osx op mac

Waarde iphoneclubbers,

Een beetje onhandig maar ik heb snowleapard op mijn Imac opnieuw geinstalleerd en helemaal schoongeveegd, dat is op zich niet zo stom, maar wel dat ik vergeten ben mijn ical bestand op te slaan.....

Ik heb gelukkig mijn agenda nog wel op mijn iphone staan maar vrees dat ik die kwijt ben zodra ik synchroniseer met mijn schone iMac.

Weet iemand een oplossing?? bv hoe kan ik puur vanaf mijn iphone mijn agenda ergens heen exporteren zodat ik hem terug op de iMac kan zetten?

Alvast bedankt voor de input, degene met een goeie oplossing krijgt een gratis biertje in Breda!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-02-11, 10:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De iPhone synchroniseren met MobileMe. Dan op de iMac MobileMe synchroniseren met "reset data = MobileMe -〉iMac", dan neemt de iMac alle data over van MobileMe en dus ook van de iPhone.

PS:
Misschien gaat dat ook met Google Calendar, maar daar heb ik geen ervaring mee.
  #3  
Oud 11-02-11, 11:12
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Eerst een backup nemen voor je synct en dan bij info onderaan kijken dat hij niet gaat syncen van mac naar iPhone.
Heb je geen backup van je mac genomen ( bv time machine) ?
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.

Laatst gewijzigd door colliehome; 11-02-11 om 11:16.
  #4  
Oud 11-02-11, 13:56
luckyhands luckyhands is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 6
Standaard

neeeehee!!! aaaaaarghhh ik heb de stappen gevolgd zoals beschreven, maar op een of andere manier zijn mijn contacten wel overgezet naar mobile me maar heeft hij mijn iphone kalender niet overgenomen, maar juist heemaal leeggeveegd!! ook op mijn iphone zijn nu al mijn agenda's weg! dit is echt een hel aangezien ik hem ook voor werk gebruik....

Samengevat heb ik nu dus een mobile me account waar alleen contactgegegevens gesynched zijn, een imac die helemaal schoon is geveegd door herinstallatie OSX en een macbook die nooit gesynched was omdat ik die net heb...

Please laat iemand een oplossing hebben om de gegevens van mijn agenda terug te krijgen, heb overigens geen time machine backup gemaakt oid. (stom... I know....)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone foto's verwijderen via Mac OSX arashrsf Muziek, foto & video 0 26-12-10 05:23
Agenda exporteren vanaf iPhone nverdonschot iTunes 9 23-10-09 19:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:45.