contacten van itunes naar iphone 4 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net mijn mobileme account van me iphone gehaald maar nu heeft hij ook al mijn contacten verwijderd. Gelukkig staat alles nog wel goed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contacten van itunes naar iphone 4
Ik heb net mijn mobileme account van me iphone gehaald maar nu heeft hij ook al mijn contacten verwijderd. Gelukkig staat alles nog wel goed in itunes/ mac address book. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ze weer terug op de iphone komen ? Want is het niet zo als ik nu synchroniseer dat hij dan ook alle contacten van mijn mac verwijderd ?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sorry, iets te vroeg geplaatst. Heb even backup terug gezet met itunes en is nu weer goed !
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten verplaatsen op iPhone van Google naar iPhone contacten | JW75 | iTunes | 2 | 22-08-11 00:19 |
contacten van iphone naar PC | Diane | iTunes | 6 | 16-05-10 19:30 |
contacten overzeten van iphone naar pc | karim s | iPhone algemeen | 1 | 19-09-09 03:57 |
Contacten van iPhone naar Mac | Joost91 | Archief | 1 | 15-09-09 23:16 |
Mac OS X: Contacten van iPhone naar Macbook Pro (iTunes) | _kay_ | iTunes | 2 | 22-06-09 23:25 |
|
|