U kunt maximaal 5 computers machtigen. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) :mad: U kunt maximaal 5 computers machtigen. U hebt al 5 computers gemachtigd met deze account. Om deze computer te machtigen, moet u eerst de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
U kunt maximaal 5 computers machtigen.
:mad: U kunt maximaal 5 computers machtigen.
U hebt al 5 computers gemachtigd met deze account. Om deze computer te machtigen, moet u eerst de machtiging van een van de andere computers intrekken. Deze melding krijg ik nu, omdat ik mijn computer een enkele malen heb geformateerd en er opnieuw windows xp heb opgezet. Wat kan ik nu verder doen om dit probleem op te lossen. Alvast dank voor het meedenken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Alle machtigingen intrekken, en opnieuw uw computer machtigen
|
||||
|
||||
wat maar 1 keer per jaar mag/kan
|
|
|||
|
|||
Dus voor formatteren voortaan ff computer machtiging intrekken. Dat scheelt gedoe.
Deze vraag heeft al een aantal keer hier op het forum gestaan, dus zoek de volgende keer eerst zelf even. Laatst gewijzigd door glaantje; 24-02-11 om 15:26. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Machtigings probleem "U kunt maximaal 5 computers machtigen) | loek2009 | iPhone algemeen | 4 | 03-04-14 06:04 |
Computer machtigen | SuperDutch | iTunes | 26 | 18-05-10 22:46 |
Computer machtigen | MaikV | Archief | 2 | 21-11-09 10:07 |
Windows: computer machtigen | wdwdlp | iTunes | 3 | 04-06-09 20:15 |
itunes machtigen | dannydaboy1984 | Archief | 2 | 02-02-09 21:17 |
|
|