iphone 4 update via itunes word afgebroken discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Tijdens de update van mijn nieuwe iphone4 naar iOs4.3 krijg ik constant de melding in mijn itunes dat er een time out heeft voorgedaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 update via itunes word afgebroken
Goedendag,
Tijdens de update van mijn nieuwe iphone4 naar iOs4.3 krijg ik constant de melding in mijn itunes dat er een time out heeft voorgedaan in mijn netwerk verbinding, echter met mijn internet verbinding is niks mis, en tijdens een diagnosetest die ik dan laat uitvoeren geeft hij ook aan dat alles in orde is. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik had precies hetzelfde probleem tijdens het downloaden van de update naar 4.3. Bij mij was de oplossing om tijdens het downloaden de virusscanner uit te zetten. Hoop dat dit voor jou ook werkt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update 4.3 afgebroken met error 1602 | sinterklaasje | iPhone algemeen | 2 | 15-03-11 13:43 |
iPhone: Iphone word niet herkend door itunes. | GTFO | Jailbreak | 0 | 20-02-11 13:40 |
iphone 3g word niet herkend door itunes help? | bastii | iTunes | 0 | 17-01-11 21:09 |
iphone word niet herkent in itunes ! | scorpion0511 | iPhone Apps | 3 | 29-11-10 20:50 |
Windows: Iphone word niet herkend in iTunes | WouterNL | iTunes | 15 | 20-07-10 17:57 |
|
|