iTunes US account aanvaardt 'none' niet meer als credit card discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand hetzelfde probleem? Moet 'billing information' aanpassen en hierbij aanvaardt men de optie 'none' niet meer....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes US account aanvaardt 'none' niet meer als credit card
Iemand hetzelfde probleem? Moet 'billing information' aanpassen en hierbij aanvaardt men de optie 'none' niet meer.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb geen problemen mee gehad ,.vanochtend nog 1 aangemaakt.
heb eerst een US giftcard gekocht deze ingevuld en verder een account gemaakt ,..even googlen hoe je dat moet doen |
|
|||
|
|||
Hi allen,
Ik probeer nu al 1,5 uur een US account aan te maken (met behulp van de handleidingen) echter krijg ik het gewoon niet voor elkaar. Heb zelfs een giftcardcode die ik invoer bij betalingen echter allemaal zonder succes. Is er iemand bereid mij te helpen hiermee? De melding die ik krijg "Please contact iTunes support to complete this transaction" Thanks in advance... ps: wil trouwens gerust betalen voor een us account (nadat ik uiteraard de persoonlijke gegevens heb aangepast!) |
Labels |
itunes us |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
credit card | Kwiq | Odido (T-Mobile) | 3 | 05-11-09 17:52 |
Windows: Credit card | Fabalaous_F | iTunes | 4 | 25-12-08 23:32 |
Windows: Credit Card Fail | 5hoog8ter | iTunes | 0 | 04-12-08 10:36 |
iTunes Store zonder credit card? | christclijsen | Archief | 1 | 12-08-08 10:26 |
Een Apple store account zonder een credit card | dannyhaag | Archief | 2 | 14-07-08 19:46 |
|
|