iTunes geeft bij herstellen iPhone kan niet worden hersteld. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb op dit moment iOS 4.0.1 draaien op mijn iPhone. Om verschillende reden wil ik upgraden naar iOS 4.2.1 Ik heb handmatig deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes geeft bij herstellen iPhone kan niet worden hersteld.
Hallo,
Ik heb op dit moment iOS 4.0.1 draaien op mijn iPhone. Om verschillende reden wil ik upgraden naar iOS 4.2.1 Ik heb handmatig deze firmware gedownload en probeer via iTunes d.m.v. Shift + Herstellen, te herstellen naar iOS 4.2.1 maar ik krijg de volgende melding: iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voor gedaan (3194) Heb het ook in de DVU mode geprobeert, zelfde foutmelding. Ik heb het al op 2 verschillende PC's geprobeerd, dus een andere USB poort of iTunes herinstalleren is zinloos. Iemand enig idee? Groeten, Raoul Edit: Heb nu ook dit geprobeerd: Citaat:
Laatst gewijzigd door slinky89; 29-03-11 om 21:04. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Uiteindelijk heb ik voor elkaar gekregen dat 'ie ging herstellen maar toen kreeg ik fout 1013. Echter niet op te lossen met alle Google oplossingen. Anyway ben er niet uitgekomen en heb ten einde raad maar naar 4.3.1 geupdate omdat ik mijn iPhone niet meer kon gebruiken... Dus het is niet gelukt helaas. Nu maar hopen op een snelle release van een untethered jailbreak.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kan niet worden hersteld ? | RestlessIP | iPhone algemeen | 3 | 17-01-11 17:25 |
Itunes geeft aan dat iphone hersteld moet worden | nicedungeon | iTunes | 3 | 20-04-10 00:23 |
iphone 3gs kan niet worden hersteld via itunes??? | Erhan | iTunes | 7 | 07-10-09 17:45 |
Iphone kan niet hersteld worden, onbekende | rschilders | Archief | 2 | 12-04-09 01:43 |
iPhone kan niet worden hersteld (16:11) | i(Phone) | iPhone algemeen | 3 | 26-09-08 14:37 |
|
|