Word bij aankoppelen iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey, Als ik mijn iPhone aankoppel aan de computer, dan opent hij standaard Word om foto's te importeren. Weet iemand hoe ik dit ongedaan krijg? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Word bij aankoppelen iPhone
Heey,
Als ik mijn iPhone aankoppel aan de computer, dan opent hij standaard Word om foto's te importeren. Weet iemand hoe ik dit ongedaan krijg? Ik vind het best wel irritant. Mvg Sander |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik kan totaal fout zijn zenne maar als je op het voorscherm van itunes staat als je iphone is aangesloten dan zie je onderaan meerdere zaken staan die je kan aan en uitvinken, als je iets wil uitvinken dan komt er normal gezien op of je dat aanvaard, als je aanvaard dan is de verandering gebeurd.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Alleen bij foto's van je iPhone of bij alle foto's?
|
|
|||
|
|||
Naja als ik mn iPhone aan mn computer vast maak, dan opent ie zowel Word, als iTunes. In word komt dan tevoorschijn: "Foto's laden vanuit Apple iPhone". Blijkbaar is ergens iets zo ingesteld dat hij mijn foto's in word wil laden zodra ik mn iPhone aansluit.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Graag gedaan
|
Labels |
aankoppelen, word |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 2g doet niks en word heet bij oplader | timarea51 | iPhone algemeen | 3 | 27-03-10 20:55 |
bij aansluiten iphone wordt word geopend | scveld | iTunes | 0 | 23-06-09 14:54 |
Windows: Windows start opnieuw op bij aankoppelen | Bollie1 | iTunes | 11 | 03-08-08 18:15 |
|
|