//

na synchronisatie contacten tot 50 maal in lijst

na synchronisatie contacten tot 50 maal in lijst discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Wij zijn in het bezit van 2 Iphones 4 ( 16 gig), een pc en macbook pro. Omdat wij voorheen met Nokia werkte, en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-03-11, 23:42
FraDe FraDe is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard na synchronisatie contacten tot 50 maal in lijst

Hallo,

Wij zijn in het bezit van 2 Iphones 4 ( 16 gig), een pc en macbook pro.
Omdat wij voorheen met Nokia werkte, en deze synchroniseerde met onze pc, outlook, schafte wij ook mobile me aan. Synchroniseerde onze phones en de mac. Alles ok.
Tot een paar dagen later en alle onze contacten zaten er 3 dubbel in. Deze werden gewist. Volgende dag zaten ze er 10 maal in. De contacten werden verwijderd via pc, via phones en via adresbook ( mac). Resultaat sommige contacten zaten er tot 50 maal in. Niet allemaal en ook niet duidelijk welke wel en welke niet verdubbelde.
Mijn man had alles manueel verwijderd op zijn Phone en de synchronisatie van mobile me afgezet. Vandaag hang ik zijn phone aan de mac om te updaten en eventueel te syncen, zodat ik eventueel de juiste contacten ook op mijn phone kan zetten....
Resultaat : alle contacten kwijt op phone en mac
Ik begin alle dubbele contacten terug op onze pc te wissen en sync terug met phone en mac : Op de phone staat alles terug zoals voorheen 30 maal sommige contacten. Het volgende half u ook terug zo op de pc en de mac.

Wat doen we verkeerd? Kan ons iemand alsjeblief helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-03-11, 23:57
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Vooral niet paniek raken en van alles syncen! Zo meteen heb je nl al de data van de MobileMe server gewist of ook daarop 50 keer contacten!

Ik zou eerst eens op www.mobileme.com inloggen en kijken wat er daar staat. Als dit goed is, de MobileMe op je iPhones deinstalleren en dan opnieuw installeren.

Ik begrijp trouwens ook niet waarom jullie je iPhones aan je Mac hangen om te 'updaten', MobileMe synct alles via de Wi-Fi/of 3G.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verkeerde contacten in m'n iPhone na synchronisatie moon0810 iTunes 2 04-02-11 19:04
Synchronisatie - alles 2 maal verwijderen belgiumiphone iTunes 5 01-02-11 12:24
Probleem synchronisatie contacten marikenzijlmans iTunes 5 19-12-10 18:32
Windows: iTunes contacten lijst Rob_Hoi iTunes 6 19-09-10 20:55
Synchronisatie MobileMe heeft vertraging tot 15 minuten iCulture iTunes 0 14-07-08 11:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:32.