Ipod touch en Ipad discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, wij hebben al best wel lang een IPad, waar we erg tevreden mee zijn. nu komt er een ipod touch (4g) in het huis ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod touch en Ipad
hallo,
wij hebben al best wel lang een IPad, waar we erg tevreden mee zijn. nu komt er een ipod touch (4g) in het huis en dan was mijn vraag. Kan ik ook appjes van de ipad op ipod touch zetten. ze hoeven er niet perse op te blijven staan. mvg theastamana |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja dat kan, je moet wel dezelfde apple id gebruiken om de apps te syncen/downloaden.
|
|
|||
|
|||
dan blijven ze op alle bij staan, of moet ie dan van de ipad af?
ook met bijv. angry birds ofzo |
|
||||
|
||||
Je hebt dan dezelfde apps op je ipod en op je ipad. Er gaat niks weg
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan ik dat dan gewoon drag en dropndoen, dus dat ik de ipod aansluit en dat ik dan gewoon angry birds op mijn ipod sleep?
|
|
|||
|
|||
wat ik nergens kan vinden:
is het ook mogelijk om 2 verschillende bibliotheken te hebben? mijn iphone en mijn dochters ipod we houden namelijk niet geheel van dezelfde muziek |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
blackberry tetheren met ipad/ipod touch? | appelsenperen | iPad algemeen | 4 | 09-06-11 12:00 |
Ipad of Ipod touch | houtsie | iPad algemeen | 7 | 08-04-11 18:51 |
Zoek mijn Iphone/Ipad/Ipod Touch | iphonegadget | iPad Apps | 3 | 18-01-11 00:35 |
iPod touch: iPad jailbroken maar nu die iPod Touch | Krideri | Jailbreak | 7 | 14-01-11 12:10 |
Agenda van iPod touch op iPad? | HereIsTom | iPad algemeen | 7 | 06-12-10 02:12 |
|
|