Contactpersoon gaat niet naar Outlook discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, wanneer ik een nieuw contactpersoon opsla op mijn iphone, dan synct deze niet automatisch via Exchange naar mijn Outlook contactpersonen. De reden is dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contactpersoon gaat niet naar Outlook
Goedenavond, wanneer ik een nieuw contactpersoon opsla op mijn iphone, dan synct deze niet automatisch via Exchange naar mijn Outlook contactpersonen. De reden is dat de contactpersoon opgeslagen gaat worden in het eigen adresboek van de Iphone. Hoe kan ik dit oplossen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je naar Instellinge | Mail, Contacten, Agenda ga wat staat er bij contacten als Standaardaccount. Dit is waar de contacten standaard worden opgeslagen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
agenda syncen met outlook gaat niet meer | Nieky | iTunes | 2 | 09-01-11 00:41 |
telefoonnummers uit i-phone niet naar outlook | Comar | iTunes | 0 | 23-12-10 13:36 |
wijziging outlook express naar microsoft outlook 2007 | FIST2000 | iTunes | 0 | 11-03-10 23:42 |
Kan één contactpersoon niet bellen of smsen. | Raaien | Archief | 5 | 06-11-08 12:45 |
Outlook email synch werkt niet naar behoren. | stefaand | iTunes | 4 | 21-02-08 11:43 |
|
|