Foto probleem discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi Ik heb wat fotos in mn phone staan, niet in filmrol maar in fotobieb. Nu wil ik vanaf mn win pc 1200 fotos naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto probleem
hoi
Ik heb wat fotos in mn phone staan, niet in filmrol maar in fotobieb. Nu wil ik vanaf mn win pc 1200 fotos naar mn iphone uploaden, maar dan worden de fotos die al op de phone in de bieb staan verwijderd . Het syncen op zich lukt wel, netjes allemaal in aparte mappen, wat ie wel doet is dat er naast "filmrol" en "fotobieb" nog meer mappen verschijnen met de fotos erin en een gedeelte in de bieb. Iemand een oplossing hiervoor? Ik wil dus alle fotos in de bieb hebben zonder dat de oude fotos worden gewist. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Verontschuldig mij mijn onwetendheid, maar wat is een "bieb" op een iDevice of PC ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
1) Fotobibliotheek, met de foto's van je pc 2) Filmrol, met de foto's die je met je iDevice gemaakt hebt. |
|
|||
|
|||
Precies en dat bedoel ik
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem, alle oude ( pc ) fotos worden verwijderd als je nieuwe importeert.
Aparte vakjes komen er dus niet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met importeren foto's | toelis | iPad algemeen | 6 | 24-08-12 05:30 |
foto probleem! help! | miss-sabientjuh | iPad algemeen | 2 | 09-09-10 23:15 |
Windows: probleem met foto's synchroniseren | Grobbie | iTunes | 1 | 26-08-09 00:03 |
Foto: probleem met foto's en me camera PLEASE HELP!! | julio | Muziek, foto & video | 1 | 26-10-08 19:28 |
camera en foto probleem | caramello | Muziek, foto & video | 2 | 23-08-08 02:54 |
|
|