//

iTunes bibliotheek van naam veranderen

iTunes bibliotheek van naam veranderen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik zoek een oplossing voor een praktisch probleempje. Heb al gegoogled, mar vind geen afdoend antwoord. De situatie is het volgende : Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-05-11, 13:52
Justinke Justinke is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 104
Standaard iTunes bibliotheek van naam veranderen

Hoi allemaal,
Ik zoek een oplossing voor een praktisch probleempje. Heb al gegoogled, mar vind geen afdoend antwoord. De situatie is het volgende :
Ik gebruik twee laptops, eentje thuis en eentje die ik dagelijks mee naar mijn werk ga. Op beide laptops staat iTunes geïnstalleerd, beide toestellen zijn gemachtigd. Op mijn iPhone heb ik Remote geïnstalleerd.
Op de laptop thuis staat andere muziek dan op de laptop voor mijn werk.
Beide laptops hun bibliotheek is toegankelijk via Remote, maar beiden bibliotheken hebben dezelfde naam, waarschijnlijk omdat beide laptops gemachtigd zijn.
Bestaat er een mogelijkheid om de naam van de bibliotheek te veranderen zodat in het programma Remote niet twee keer "Bibilitoheek van Justinke" verschijnt, maar bv. "Bibliotheek van Laptop" en "Bibliotheek van Minilaptop".
Indien iemand hiervoor een oplossing weet, dan hoor ik dat graag.
Bedankt bij voorbaat.
Mvg.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-05-11, 13:58
Justinke Justinke is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 104
Standaard

Heb de optie ondertussen gevonden. Via het menu bewerken, voorkeuren en naam bibliotheek. Alleen was ik vergeten de bibliotheek met de oude naam van even uit Remote te verwijderen, en misschien nog belangrijker, iTunes afsluiten en opnieuw opstarten deed wonderen.
Mvg.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Naam veranderen van buitenlandse providers Dogtack iPhone algemeen 0 27-06-10 18:02
Windows: Naam iTunes veranderen. FlorisVanRooij iTunes 2 14-09-09 19:25
Geef je Simplify Media bibliotheek naam + wachtwoord Abu iPhone Apps 89 04-04-09 16:26
Naam van een app veranderen Jchan Jailbreak apps en thema's 5 03-11-08 22:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:08.