iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Mac OS X: iTunes account is uitgeschakeld. (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/92047-itunes-account-uitgeschakeld.html)

dorus 30-05-11 16:56

iTunes account is uitgeschakeld.
 
Ik probeerde net een app te downloaden uit de app store en toen kreeg ik deze melding (zie ook afbeelding):

"Uw account is uitgeschakeld.

Deze Apple ID is om veiligheidsredenen uitgeschakeld. Klik op 'Reset' om uw account te resetten.

Annuleer - Reset"

Ik weet nu dus niet op welke van de twee ik moet klikken dus ik laat de melding maar open staan. Dus graag advies welke optie ik moet kiezen..
En wat word er precies bedoeld met je account resetten, want het klinkt alsof je echt alles wist daarmee..

http://s3.amazonaws.com/twitpic/phot...NPUw0440NJ8%3D

dorus 30-05-11 18:30

Na het lezen van Apple ID: "This Apple ID has been disabled for security reasons" alert appears leek mij dat redelijk hetzelfde probleem en toen maar op 'reset' geklikt. Bleek dus dat met je account resetten alleen dus werd bedoeld om je wachtwoord te resetten.. Heb me dus voor niks helemaal ongerust gemaakt.

Toch blijft het vreemd dat ik opeens deze melding kreeg, aangezien dit pas mijn eerste inlogpoging was. Dus het lijkt me sterk dat ik deze melding kreeg omdat ik te vaak mijn wachtwoord fout zou hebben getypt.

Maar probleem is nu opgelost, mochten andere mensen zich ooit zorgen maken wanneer ze deze melding kregen weten ze nu dus dat het niks ernstigs is. Het was gewoon iTunes met een beetje een knullige vertaling waardoor het niet duidelijk is wat word bedoeld met je account resetten.

XIII 30-05-11 18:36

Fijn dat het is opgelost!

Slotje dan maar.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:40.