//

iTunes account is uitgeschakeld.

iTunes account is uitgeschakeld. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeerde net een app te downloaden uit de app store en toen kreeg ik deze melding (zie ook afbeelding): "Uw account is uitgeschakeld. Deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-05-11, 17:56
dorus dorus is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 71
Standaard iTunes account is uitgeschakeld.

Ik probeerde net een app te downloaden uit de app store en toen kreeg ik deze melding (zie ook afbeelding):

"Uw account is uitgeschakeld.

Deze Apple ID is om veiligheidsredenen uitgeschakeld. Klik op 'Reset' om uw account te resetten.

Annuleer - Reset"

Ik weet nu dus niet op welke van de twee ik moet klikken dus ik laat de melding maar open staan. Dus graag advies welke optie ik moet kiezen..
En wat word er precies bedoeld met je account resetten, want het klinkt alsof je echt alles wist daarmee..

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-05-11, 19:30
dorus dorus is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 71
Standaard

Na het lezen van Apple ID: "This Apple ID has been disabled for security reasons" alert appears leek mij dat redelijk hetzelfde probleem en toen maar op 'reset' geklikt. Bleek dus dat met je account resetten alleen dus werd bedoeld om je wachtwoord te resetten.. Heb me dus voor niks helemaal ongerust gemaakt.

Toch blijft het vreemd dat ik opeens deze melding kreeg, aangezien dit pas mijn eerste inlogpoging was. Dus het lijkt me sterk dat ik deze melding kreeg omdat ik te vaak mijn wachtwoord fout zou hebben getypt.

Maar probleem is nu opgelost, mochten andere mensen zich ooit zorgen maken wanneer ze deze melding kregen weten ze nu dus dat het niks ernstigs is. Het was gewoon iTunes met een beetje een knullige vertaling waardoor het niet duidelijk is wat word bedoeld met je account resetten.
  #3  
Oud 30-05-11, 19:36
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Fijn dat het is opgelost!

Slotje dan maar.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 09:41
Account is uitgeschakeld??? nicosomers iPhone Apps 10 04-11-10 07:19
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account MichaelJ iTunes 0 28-07-10 14:08
itunes account yourelikemagic iTunes 3 30-06-10 20:19
gratis iTunes-nummers om een itunes account aan te maken koi Archief 2 30-11-08 16:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:42.