[iOS5] iTunes Wi-Fi Sync discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb vannacht de iOS5 Beta geinstalleerd en ben gelijk met de nieuwe features gaan spelen. Nu probeer ik mijn iPhone te syncen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[iOS5] iTunes Wi-Fi Sync
Hallo allemaal,
Ik heb vannacht de iOS5 Beta geinstalleerd en ben gelijk met de nieuwe features gaan spelen. Nu probeer ik mijn iPhone te syncen met mijn iTunes via de Wi-Fi (omdat ik begreep dat dit nu kon?), maar het lijkt erop dat ik nog steeds de kabel moet gebruiken. Hij kan mijn Mac niet vinden zegt hij op mijn iPhone. Heeft iemand dit al werkend? Zo ja, hoe heb je dat gedaan? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, DarkMessiah |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens wat ik gehoord heb is dit nog disabled in de eerste beta.
|
|
|||
|
|||
Is er niet ook een nieuwe iTunes beta beschikbaar? Kan me voorstellen dat iTunes ook geupdate moet worden voor deze functionaliteit...
|
|
|||
|
|||
Dat klopt, iTunes 10.5 Beta is beschikbaar voor developers
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb inderdaad iTunes 10.5 Beta27 (Developer release). Maar heeft iemand een bron waarin staat dat het niet mogelijk is op de eerste beta?
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het ook niet, net als Photo Stream enz.. Ook kan ik niet inloggen op iCloud, met mijn MobileMe gegevens.. Het hele iCloud deel doet een beetje raar..
|
|
||||
|
||||
Zijn jullie allemaal developers ofzo
|
|||
|
|||
Dat moet wel hé
|
|
||||
|
||||
In de release notes staat dat wireless syncing in iOS 5 Beta 1 uitgeschakeld is.
|
|
|||
|
|||
@Pascalletje dankje, ik heb niet goed gekeken.
Citaat:
@imosed. Bij mij werken iCloud en Photo Stream het prima. Wat zegt hij precies als je probeert in te loggen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij werkt dat namelijk nog geheel niet. |
|
|||
|
|||
Het enige wat niet werkt is dat mijn iPhone draadloos met mijn iTunes op mijn Mac synced. Ik moet dus nog een kabel gebruiken.
Overigens doen PhotoStream en alle andere iCloud diensten het al wel bij mij. Ik neem een foto met mijn iPhone 3GS, en 2 seconden later verschijnt deze automatisch op mijn iPad (via iCloud ). En ja dit werkt hetzelfde voor Todo's, Agenda Items, Contacten etc. Een kleine kanttekening is dat je op je Mac wel Mac OS X 10.7 (Lion) moet draaien om je mac ook met de iCloud te laten synchroniseren. Dit heb ik niet, dus synced hij alleen tussen mijn iPhone en iPad op dit moment |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ah lion, ja ik heb inderdaad geen lion maar SL.
|
|
|||
|
|||
je moet het altijd aangeven in itunes als je hem aansluit met het kabeltje anders werkt het niet
|
|
|||
|
|||
Hier werk alles goed kan alles draadloos overzetten en evt wissen, dit is een van de goede opties van iOS 5,
nou wachten tot en met 12 okt dan komt hij uit. |
|
|||
|
|||
Damel,
Mag ik je vragen wat er bij mij fout kan gaan? Ik heb bij Click 66 verderop in het forum gereageerd op hetzelfde probleem. Vlak na de update naar iOS5 deed de wireless synch met iTunes het wel goed. iCloud werkt bij mij ook goed, maar de wireless synch lijkt het niet meer te doen. Hij moet het doen zodra je de iPhone aan de stroom hangt. Maar die zegt dat hij wacht tot m'n MacBook Pro available is. What zou het kunnen zijn? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen 3G KPN in IOS5? | Harley4 | KPN | 3 | 16-10-11 18:46 |
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map | hoeboe | iTunes | 0 | 20-07-10 14:23 |
|
|