Syngroniseren vanuit Iphone ipv vanuit Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil mijn Iphone contactenlijst opschonen. Maar als ik hem dan laat syngroniseren met Ituns, worden de oude gegevens weer teruggezet. Heeft iemand een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Syngroniseren vanuit Iphone ipv vanuit Itunes
Hallo,
Ik wil mijn Iphone contactenlijst opschonen. Maar als ik hem dan laat syngroniseren met Ituns, worden de oude gegevens weer teruggezet. Heeft iemand een tip hoe ik mijn Ipnone, alleen voor de contactlijst, kan laten syngroniseren vanuit mijn telefoon ipv vanuit Itunes? Ik ben benieuwd. Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Schoon de contactenlijst in de computer (outlook?) op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps sync vanuit itunes naar iphone werkt niet | Brood | iTunes | 6 | 05-07-12 19:01 |
Playlist vanuit Itunes wordt niet meegenomen naar Iphone 4 | Hosep | iTunes | 2 | 25-06-11 10:15 |
Gesproken memo's vanuit Iphone overzetten naar Itunes | reggiepuntnu | iTunes | 3 | 26-10-10 11:07 |
FW 3.0 Apps terug vanuit Itunes op Iphone | Modena | iPhone Apps | 2 | 23-06-09 20:49 |
Windows: Kan geen muziek vanuit itunes op men iphone zetten | gelderland20 | iTunes | 7 | 12-05-09 23:26 |
|
|