iPhone synchroniseren met nieuwe pc met behoud van alles discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan helaas op het forum nog geen juist antwoord vinden dus dan zelf de vraag nog maar eens stellen. Heb een nieuwe pc aangeschaft. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone synchroniseren met nieuwe pc met behoud van alles
Ik kan helaas op het forum nog geen juist antwoord vinden dus dan zelf de vraag nog maar eens stellen.
Heb een nieuwe pc aangeschaft. iTunes hierop geinstaleerd Wil nu mij iPhone synchroniseren zonderd dat ik al mijn gegevens verlies. Wil alle gegevens nu aanwezig op iPhone overzetten naar nieuwe pc. Hoe vlieg ik dit aan. Graag in helder nederlands. Bij voorbaat dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iOS updaten met behoud van alles | snipebase | Jailbreak | 1 | 13-02-11 15:33 |
iPhone 3G: Iphone 3g van 3.0.1 naar 4.1 met behoud van baseband? | tbeumer@ | Unlock | 0 | 09-01-11 15:19 |
Windows: Switchen van windows naar mac met behoud van Iphone inhoud | 3gSpeed | iTunes | 2 | 20-12-10 18:59 |
iPhone: Iphone 4.0 upgrade met behoud van baseband ? | arjane | Jailbreak | 0 | 02-12-10 07:52 |
iPhone resetten met behoud van firmware 3.1.2 JB | Renzo4000 | iPhone algemeen | 0 | 11-04-10 19:03 |
|
|